Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Aralık '06

 
Kategori
Yılbaşı
 

İyi bayramlar & Merry christmas

İyi bayramlar & Merry christmas
 

Bir türlü elim varıp da blog yazamaz oldum. Yazarım yazmasına da siz okur musunuz bilmem..Güncel konu yılbaşı ve bayram olduğuna göre ben de 2006'ya bu konu ile veda edeyim dedim.

2006 yılı, güzel memleketimiz için durağan bir yıl oldu aslında. Bizim içinse hamilelik dönemi ve doğumla geçen hareketli bir yıl oldu. Artık her yeni sene daha da hareketli olacak bizim için. 2007 yılı, memleket için de hareketli olur inşallah. Durağanlık da bir yere kadar değil mi?

Hıristiyan dostlarınız varsa, çekinmeden "merry christmas" (okunuşu: meri kırismıs) deyin kendilerine. Onlar da size nazikçe "iyi bayramlar" (okunuşu: yazıldığı gibi) diyeceklerdir. Noel, hıristiyanların dini bayramı. Aslında İsa peygamberin doğumunun kutlanması amacı var. Yani bizim Mevlit kandilimiz gibi.

2007 yılından benim beklentim, iyimserlik. İyimser olduğum sürece işler iyi gidiyor, tersinde ise tersi oluyor. Sizler için de aynısını diliyorum. Bir de kendinizi şımartın artık diyorum. Yani imkanınız ölçüsünde hiç yapmadığınız birşeye para ayırın; bir gezi, bir gecelik otel konaklaması, lüks bir restoranda yemek, pahalı diye almaktan kaçındığınız bir kıyafet ya da gerekli birşey.. 2006 bitmeden yaparsanız, bu yılı güzel anarsınız. 2007 yılına girerken ya da daha sonra yaparsanız, yeni yılınız daha iyimser geçecektir. Denemesi bedava diyemiyorum ama denemeye değer diyorum...

Kötü bir blog oldu farkındayım ama iyi niyetli oldu aynı zamanda değil mi?? Bir an önce biterse de rahat edeceğim. Önümüzdeki sene daha iyi bloglarda görüşürüz umarım. O zamana kadar herkese "İyi Bayramlar & Merry Christmas" diyorum.

 
Toplam blog
: 66
: 2742
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

MBA değil ama HBA (Herşeyi Bilen Adam) yapmış birisiyim. Hemen her konuda fikrim var ama hiç fikr..