Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '17

 
Kategori
Gelenekler
 

İyi Bayramlar Çocuklar

İyi Bayramlar Çocuklar
 

İyi bayramlar çocuklar


Bayram için alınan ayakkabısı, bütçeye uygun alınmış kıyafetleri, bayram günü büyüklerinin elini öperek alacağı harçlığı için,
heyecan içinde "Anneeee. Sabah saat kaçta bayram?" diyen çocuklarınız yoksa şayet, o evin hayat boyu bayramı yoktur.
Bayrama 1 hafta kala evin içinde savaş ilan edip, tavandan cama, camdan balkona, halıya yatağa yorgana kan ter içinde başkaldıran anneniz...
" kıza ayakkabı almak şart, oğlanlara gezmeye para lazım, ufaklığa elbise de alalım" diyen annenize, "yine bayram size geldi, olan bana oluyor" diyen cefakar babanız yoksa eğer...


"Baba ben artık 18 yaşımdayım. Gezemem sizinle bayram çocuğu gibi. Biz Kumburgaz'da çadır kuracağız arkadaşlarımla" diyen ağabeyiniz henüz 54 ünde 1 dakikada bunca sevdiği hayata veda etmişse,


Bayram benim neyime?!
Öksüz, kimsesiz ama en acısı sevgi ve şevkatsiz kalan toplum geneline ben sadece sabır diliyorum.
Küçücük kalan ailem ve siz dostlarımla kalan günleri bayram tadında geçirmeyi temenni ediyorum.


Çocuklarrrrr,
Bayramınız kutlu olsun.??
Ş.D

 
Toplam blog
: 24
: 149
Kayıt tarihi
: 26.03.14
 
 

30 Yıllık imalat hayatımda, muhasebe ile başladığım kariyer basamağımı, şirketimizin, imalat - fi..