Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi bayramlar e-günlük

Çok kişi yazmıştır şimdi bu gün hakkın da.
Evet sevgili e-günlüğüm; Yine merhaba. Bu gün 1 mayıs işçi bayramı dolayısı ile resmi, sivil polis ve ajan emekçilerimiz taksim meydanın da toplanarak çok düzenli ve disiplinli bir şekil de işçi bayramını kutladılar. Harika kıyafetlerle alana gelen polis ve memur emekçilerimiz, arabalarını değişik köşelere park ederek büyük bir trafik karmaşasını da önlemiş oldular. Alana girmek isteyen sahte emekçileri(!) en çabuk ve pratik şekil de uzaklaştırıp, işçi bayramının tadını çıkardılar. Yanlarında eşleri ve çocukları yoktu ama yine de güzel kutladılar. Tüm dünya televizyonlarından izlenen çoşkulu kutlama onların adına olaysız bir şekil de bitti. Bravo onlara Zaten bizim ülkemiz de her sene, 1 mayıs'ı en iyi kutlayan en kalabalık gurup polis emekçileri oluyor.

Kısaca, emekçi polis teşkilatı mensupları 1 mayıs işçi bayramını en çoşkulu biçim de kutladılar. (Ne biçim rahatlamışlardır. Dışardan gören de polis bayramı sanar.) Olaylar bir süre daha devam eder sanıyorum.
Az gelişmiş ülkenin her şeyi az gelişmiş olur. (açıklamaya gerek yok)
Değerli günlüğüm; nasılsa yeterince yazan olmuştur. Biz e-günlüğümüze devam edelim.

Dün gece yine bahçe de rakı keyfinin tadını çıkardım. Sen de buyur gel bir akşam diyeceğim ama, eminim çok meşgulsündür. Bu gün herkes evinde idi. İş yerleri karşı da olanlar, öğrenciler hep evde idi. Bol bol su içtiler.

Sabah kamyon geldi ve onu boşalttık. Bir güzel ter attım ve gün içinde de atmaya devam ettim. Böyle havaları çok seviyorum. Ne çok sıcak, ne çok soğuk. Hafif esintili ve ılık.

Ay başları bazı işyerlerinin aylık hesaplarını tahsil ediyorum. Bu gün de hepsine uğradım. Üç iş yerini tahsil ettim, İki iş yerinden tahsilat yapamadım. Onları da bir kaç gün için de alırım. Hiç çürük müşterim yok. Hepsi sapasağlam. (zaten çürük olsa da yazamam ki. Maazallah okurlar falan)

Değerli e-günlüğüm; şu anda linda ve benim yemek saatim yaklaştı ve linda vızırdamaya başladı. Yarım saate kadar birlikte yemeklerimizi yiyeceğiz. Ondan sonra linda yerine geçip uyku çekecek, ben de çalışmaya devam edeceğim. Herkes mutlu mesut hayatına devam edecek.

Evet sevgili günlük; yemek faslı bitti ve linda yerin de kıvrılmış uyuyor.
Ben de fırsat buldum yazıyorum. Birazdan sipariş gelir giderim.

Az daha unutuyordum. Bahçe de keyif yaparken iş yerinde ki üst kat komşum geldi ve "hadi yüksel abi'nin yanına gidelim" dedi. "İçkimi yudumluyayım bir ara uğrarım" dedim. (Yüksel abi, mahallenin tekel'i. Ama biz ona Bar Tekel diyoruz. İçeride güzel bir yer yapmış, orada içki içip sohbet edilebiliyor.) Sonra bir ara da oraya uğradım. Orada da bira içtik. Eve geldiğim de saat 11:30 du.
Hafta da üç gün kuaför salonu abonelerime uğruyorum. Onlara uğradığım zaman çok renkli oluyor. Kimisi kahve içmiş fal bakmam için beni bekliyor, kimisi dün gece gördüğü rüyasını aklında tutmaya çalışıyor. Ben de su ihtiyaçlarını karşıladıktan sonra kalan vakitte onların fallarına bakıp, rüyalarını yorumluyorum. Herkes eğleniyor. Artık insanlarla ahbap olduk. Gırgır şamata gidiyor işler...
Evet gittim geldim, yazmaya devam ediyorum. Hayır vazgeçtim etmiyorum.
Hadi sevgili günlüğüm; yarın yine görüşür, yazışırız. Hoşçakal.


Biliyor musun? Yetişkin bir ayı, bir at kadar hızlı koşabilirmiş... (hangi cinsleri acaba?)
Güzel söz: "Gençlik de dünya'yı, Yaşlılık da gençliği düzeltmeye çalışırız..." KONFUCYUS

 
Toplam blog
: 512
: 549
Kayıt tarihi
: 06.02.08
 
 

Bir varmış, bir yokmuş... Sağlık, huzur, mutluluk. Başka hiç bir şeye önem vermem bu hayatta. Bu yüz..