Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi Bayramlar

İyi Bayramlar
 

Kaynak : fotogaleri.samanyoluhaber.com


Burdan kime ve kiminle ne kadar dostuz bilinmez ama içimden geldi ve iyi bayramlar dilemek istedim.

Benim çocukluğumdan beri ramazan bayramı olarak bildiğim ama günümüzde şeker bayramı olarak bilinen bayram hatta bayramlar artık bizim için sadece tatili ifade ediyor. Yoğun iş temposunda bir nebze de olsa dinlenmemizi sağlayacak, sabah 06:30 başlayan günlere biraz ara vererek bize uyku depolatacak, kendimize zaman ayırabileceğimiz bir kaç günü ifade ediyor sadece...

Oysa her bayram öncesi ben şunu düşünüyorum:
- Bu bayram tanıdıkları ziyerete gideceğim.
- Bu bayram şehir dışındaki tüm aile büyüklerine telefon açıp gönüllerini alacağım.
- Bu bayram tüm dostları sıkıca kucaklayacağım mekanlara davet edeceğim.
vs.vs.vs.

Bunlar gibi o kadar çok şey daha sayabilirim ki size ama gerek yok. Çünkü yapabildiğim şeyler değil bunların hiçbiri çok yakın akrabalara bir soğuk mesajla bayram geçiren ve geçiştirenlerdenim ben. Belki de henüz çok gencim bayramda bir dost merhabası beklemek için.

İşte bu sebeple burdan çok kalabalık bir kitlenin (sanal da olsa) Bayramını kutlamak istedim.

Herkese iyi bayramlar diliyorum MB sayesinde tanıdığım herkese...

Ve bu bayramın dostlukları pekiştirdiği bir bayram olmasını temenni ediyorum...

 
Toplam blog
: 5
: 275
Kayıt tarihi
: 05.06.08
 
 

1983 doğumlu 2 yıllık (önlisans) işletme program mezunuyum. Hala Kamu yönetimi 3. sınıf öğrencisiyim..