Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Eylül '09

 
Kategori
Konaklama / Ulaşım
 

İyi bir işletmeci olmak!!!

Merhaba,

Sizlerle yakın tarihte gittiğim tatilim hakkında birkaç şey paylaşmak istiyorum, bilmeniz gerektiğini düşündüm. Ben yaz başından beri hep "herşey dahil bir şekilde, bir otelde, güzel bir tatil geçireceğim, üstelikte gayet uygun bir fiyata" diye düşünüp, duruyordum. Kaldı ki hep "herşey dahil" sistemine karşıyım, diğer esnaflar birşey kazanmıyor diye... Ayağım ile yaşadığım bir sorun yüzünden yine de böyle bir otelde konaklamanın iyi olacağı düşüncesi ile internette bulup, telefonda konuştuğum otele gittim. Gittim ama; içeri girip konuştuğum kişiyi sorunca olmadığını söylediler. Bu arada orada bulunan orta yaşlarda bir bey sürekli çalışanları azarlıyor, kızıyor bağırıyor ve aşağılayacak şekilde konuşuyordu. Şöyle bir baktım, kişi otel sahibi imiş. Bizim konuşmalarımıza tanık olunca o da söze karıştı ve yapabilecekleri tek fiyatın bunun olduğunu söyledi. Bu arada personeli sürekli bana şikayet edip durdu:-( Ben de ona; "siz bu kadar negatif enerji yayarsanız, böyle bağırıp çağırırsanız tabii ki herşey ters gider, her şey bozulur, lütfen önce sakin olun, sonra da müşterin yanında böyle konuşmayın" dedim. Bunu ben söylememişim gibi ukelaca konuştu... Ben olumlama yaptım ya güzel olacak diye, takmıyorum. Sonra daha otele yerleşmediğim halde benden peşinen parayı çekmek istedi, bunun yanlış olduğunu, bir yere kaçmadığımı söylediğimde de; "aaaa yanlış anlamayın sizinle ilgisi yok, şayet ödeme görülmezse oda boş sayılır" gibi sudan gerekçeler sundu. Bunun yanlış bir savunma olduğunu söyleyerek, nasıl olsa kalacağım düşüncesi ile kabul edip, ödememi yaptım. Otel %30 dolu olmasına rağmen, her ne gerekçe ile bilemiyorum, her gelen konuklara yerlerinin dolu olduklarını söyleyip, ellerindeki en kötü odaları veriyorlardı. Kaldı ki otel hem çok güzel, hem odaları süper... Buna rağmen güzel odalar yerine, en kötülerinde konaklatıyorlardı. Ben de arkada köpek kulübesinin üzerindeki bir odada kaldım, bütün gece havlama sesleri dinleyerek:-( Diğer ayrıntılara girmiyorum... Bir gün güneşlenmek için sahile gittim, hemen yanında da buranın diskosu var ve onun önüne iskele kurmuşlar, orada da güneşlenebiliyorsun. Benim ve en az 20 kişinin güneşlenmek için bulundukları yere, otel sahibi ahçısını çağırarak yüksek sesle konuşup, hakaretler ederek bizlerin yanında kovdu!!! Bu yetmiyormuş gibi diğer çalışan personele de bağırıp çağırarak hakaretler etti. Ben sinirlendim kalktım... Bir başka gün yine bunun bağırmalarına uyandım... Diğer bir günde güneşleniyorum, diskonun işletmesini yapan bey gelmiş onca boş yer dururken kanepemin hemen bitişiğinde sıfırlanmış durumdaki kanepenin üzerindeki çantamı kenara çekerek yatmış, sanki berabermişiz gibi... İnanılmaz sinirlendim... Öfkemi dile getirerek oradan ayrıldım... Yine bu disko işletmecisi, yanında çalışan çok cici bir stajer çocuğu onca insanın içerisinde tekme tokat döverek ve hakaret ederek bizlerin içerisinde mahçup duruma düşürüp, kovdu...
Bu otelin internet sitesinde 7 gün ve üzerindeki konaklamalar için uçak transferinin ücretsiz olduğu yazılı iken, ben 8 gün kaldığım halde uçak transferi için benden 160.- TL. ulaşım ücreti istediler. Yemekleri bozdular... Malzemeden çaldılar... Alkollü içecekleri fıçılarda bulundurup, içlerine buz attıkları için çok iğrenç bir tat oluşturdular. Karısı ve oğlu "büyük dağları onlar yaratmış, küçükleri de babalarından miras kalmış" edası ile etrafa bağıra çağıra dolaştılar... Falan filan... Ben bazılarına müdahalede bulundum. Bazılarını görmezlikten geldim... Fakat sürekli olumlamalar yaptım, tatilimin güzel geçmesi için... Evet herşeye rağmen yine de güzel geçti... Bol bol kitap okudum, olumlama yaptım, negatif enerjimi boşaltmak için çalışmalarda bulundum. Ayağım ağırdığı için de otelde yiyip, içiyor olmak işime geldi, her ne kadar çok ağız tadıma uymasada... Konaklayan diğer kişiler de; daha önceden bir miktar para yatırıp rezervasyon yaptırıp, oda numaraları söyledikleri halde, geldiklerinde onları beklettiler, söyledikleri odanın dışında çok kötü odalar verdiler ve onlardan da kalacakları günün paralarını peşin istediler, etik olmadığı halde. Bu insanlar ön rezervasyon için ödedikleri gün sayısı kadar kalıp ayrıldılar. Belli ki peşin almalarının nedeni; yaşanılacak olan olumsuzluklar yüzünden müşterilerin erken ayrılmamaları için!!!
Bütün bunları yazmamın nedeni; olaki buraya gitmek isteyen birisi olursa, lütfen bunları değerlendirsin diye. Lütfen internetten görüp aldanmayın. Evet çok güzel, hoş bir yer arama, sahipleri İĞRENÇÇÇÇÇÇÇÇ... Aaaaa söylemeyi unuttum. Bu tesis; Turgutreis'te DUYGULU otel... İnternetten görebilirsiniz.... Biraz uzun oldu ama paylaşayım istedim.
Dilerim hepinizin tatilleri çok güzel otellerde, çok güzel personel ve idareciler ile geçer... Hoş ve güzel kalın... SEMA

 
Toplam blog
: 51
: 795
Kayıt tarihi
: 10.08.09
 
 

Merhaba, 18 Şubat 1964 Artvin doğumluyum. Yüksek okul mezunu olup, uluslararası bir Vakıf'tan ofi..