Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ağustos '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
Okunma Sayısı
685
 

İyi bir oyuncu

İyi bir oyuncu
 

Şimdi yine öyle mi, bilmiyorum. Bizim zamanımızda ilkokulu bitirirken yapılan yıl sonu müsamerelerinde, en çalışkan öğrenciye mutlaka önemli bir rol verilirdi. Ben de hani ayıptır söylemesi, sınıfın en başarılı öğrencisiydim.

Bir insanın kendisiyle ilgili övgüye lâyık bir şey söylemesi gerektiği zaman böyle bir cümle kurulur nedense: Ayıptır söylemesi...

Kardeşim, ayıpsa niye söylüyoruz, değilse niye böyle diyoruz? Bu da sanırım bize has bir gariplik...

Sevgili öğretmenim benim derslerimdeki becerimle, oyun kabiliyetim arasında bir paralellik olmadığını keşfetmiş olmalı ki, bana öyle dişe dokunur bir rol vermedi sene sonu müsameresinde...

Doktor rolünde oynuyordum. Verem olmuş bir kızı muayene edip onu üzmemek için "bir şeyin yok, yakında iyi olacaksın" filan gibi birkaç kelime söylüyordum o kadar.

Hani derler ya, insan yedisinde neyse yetmişinde de odur. O gün bugün bu rol kesme işini bir türlü beceremem.

Ben de lise yıllarında sahne arkasını seçerek, suflörlükten başladım, bir oyun sahnelemeye varıncaya kadar amatörce bir şeyler yapmaya çalıştım. Yani oyundan ve oyuncudan azıcık anlarım.

Bunları niye söylüyorum, Âtıf hocanın oyununu çok başarılı bulduğumu söylemek için tabii...

Evet, "Ah Bir Polis Olsam" dizisinde bakan rolünü Ali Atıf Bir hoca doğrusu çok iyi oynuyor. İlk kez bir dizide rol alanların acemiliği hiç yok kendisinde... Basbayağı iyi bir oyuncu...

Gerçi reklamcılar ve pazarlamacılar, iyi bir oyunculuk yeteneğine de sahip değillerse, mesleklerinde zaten pek başarılı olamazlar... Âtıf hoca bugüne kadar kamera karşısındaki rahat tavırlarıyla bunun sinyallerini vermişti.

Tebrikler hocam, sizi kutluyorum.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 859
Toplam yorum
: 1414
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 963
Kayıt tarihi
: 21.06.06
 
 

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi ve İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi mezunu, ekonomik..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster