Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '21

 
Kategori
Dostluk
 

İyi Davranma Garantisi

İnsanlar bize ne zaman iyi davranırlar?

Bazen iyi davranırlar da hani bunun garantisi ne?

Sizi seviyorlarsa, yakınıysanız, iyi insansanız, sizden menfaatleri varsa…

Onları memnun edince, kendileri mutluyken, hastaysanız, öldüyseniz…

Sizi beğeniyorlarsa, âşıksalar kötü davranma ihtimali yok.

Önemli bir kişiyseniz, şöhretiniz ve sanatınız nedeniyle size hayransalar.

Bunların hiçbiri yok ama bana kötü davranmıyorlar; hangi nedenle olduğunu çıkaramadım.

Lakin eklemeliyim, iyi de davranmıyorlar; hayatta bir defa birisi boynuma sarıldı neden sarıldığını ben de anlamadım!

Ben iyi davranıyorum desem, her şeyi öğrendim de şu insanlık denilen şeyi öğrenemedim!

Normal davranmak iyi davranmak değil, yarısı iyi yarısı kötü diyelim. Normal davranıldığı zaman mutlu olmuyorum. Demek ki ben insan davranışlarıyla mutlu olmuyorum.

Hani bazen birbirleriyle tatlı tatlı konuşuyorlar ya kendime sanıp avunuyorum.

Tesellim şu ki bu iyi davranmaların da çok azı samimiymiş.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..