Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi dilekler hepimiz için...

İyi dilekler hepimiz için...
 

Bu akşam işim geç saatlere kadar sürdü, eve dönerken evlerin ışıklarına baktım, tamam herkes saadet içinde değildi belki ama çoğunlukla o saatlerde evlerinde olabilmeleri bile mutluluk bence. Ve tedavilerine katıldığım hastalarımı da düşündüm, bir kısmının tedavisi bitip iyileşmişti ama bayram süresince hala tedavisi sürecekler var. Yıllardır olduğu gibi, bu bayram da hastalarımla ilgilenmem gerecek. Tamam mesleğimiz gereği bu ama bu görev hali beyin ve kalp yorgunluğu yapıyor. Dolayısıyla burada da cıvıl cıvıl yazılarla bayram kutlaması yazamıyorum.

Özellikle çok genç bir hastam var, çok küçük çocukları da var, bu günlerde en çok dilediğim şey bu hastamın yapılan tedaviye vücudunun yanıt verip iyileşmesi. Bayrama kadar yaşam savaşı verdi, umarım bayram sonrası da başarılı olur. Bu hastam yıllar önceki başka bir hastamı hatırlatıyor, çok büyük bir kaza sonrası ciddi bir yaşam savaşı vermişti. Hastama tıbbi olarak ne yapılması gerekirse yapmıştım ama bir türlü düzelmiyordu, çok yakından ilgilenmem gerekiyordu. Böyle olunca da akşamları geç saatlerde eve gitmek zorunda kalıyordum, bir akşam yine eve geç gittiğimde eşim biraz sitem etmişti. Evde beni de bekleyenler olduğunu, gerekeni zaten yaptığımı söylemişti. Bu konuşmayı yapınca zaten yıpranmış sinirlerim iyice boşalmıştı ve ağlamıştım. Hem hastam iyileşmiyordu, hem de ailem de onlara kısıtlı zaman ayırabildiğim için sitem ediyordu. Sonra bu hastam iyileşti ve tüm emeklerim boşa gitmedi, ailesi bildi beni. Yurt dışında yaşadığı halde ziyaretime gelir hala.

Hüznü yansıtmak değil derdim, ama aklımda hastamın sıkıntısı varken burada paylaşmak istedim. Tedavisinde tabiî ki ben tek başıma değilim, hem birkaç klinik hekimi hem de sağlık personeli ile birlikte büyük bir ekip çalışması yapıyoruz. Bu hastam yakınları yönüyle de çok şanslı her gün daha iyi bir haber almak için kapıda en az 4-5 kişi bekliyor.

Bu bayram en çok sağlıkla sevdiklerinizle birlikte olabildiğiniz için mutlu olun, bu iki değerden başka her şey boş. Saygı ve sevgilerimle, tüm blog arkadaşlarımın bayramını kutluyorum, iyi dilekler hepimiz için.

http://www.beverlycollins.com/New%20Images/icu.jpg

 
Toplam blog
: 196
: 6404
Kayıt tarihi
: 30.03.07
 
 

Uzman doktorum, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Kendi adıma  yaşamdan beklentim, huzurlu ve ko..