Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '19

 
Kategori
Edebiyat
 

İyi Geceler be Tayfun

İyi geceler be Tayfun,

Gece sana iyi. Yapacağını yaptın, mışıl mışıl uyuyorsun içeride. Benimse gözlerime uyku girmiyor.

Gecenin bir yarısı. Saat 24.00’ü çoktan geçti. Sigara üzerine sigara yaktım hırsımı ondan çıkarırcasına.

Yılan gibi soktun hem de kalbimin tam ortasından. Ve konuşturmadan beni yatak odasına çekilip uykuya daldın. Horultuların buradan duyuluyor. Sen, ne zamandır bu kadar vurdumduymazsın bana karşı. Ya da hep böyleydin de ben mi farkında değildim?

Sana söyleyemediklerim düğüm oldu yerleşti boğazıma. Yutkunamıyorum. Ama içimi de dökmem gerek. Rahatlamaya benim de ihtiyacım var, sen insan olduğumu unutsan bile.

O halde… Nerede benim kâğıdım, kalemim.

Kaç kez bana “Bırakıp gideceğim seni.” deyişini, hatırlamıyorum.

Bu akşam da beni yeterince üzdün.

Bana bak Tayfun, gideceksen git. Gidişine gözyaşı dökecek değilim. Ayrılık eskiden olduğu gibi beni korkutmuyor. İstersen çantanı da toplarım, torbanı da hazırlarım. El bile sallar, bir tas su dökerim ardından. Sakın telefon ederim, ararım sanma. Asla böyle bir davranış içinde bulunmayacağım.

Bundan sonra gelen ağam, giden paşam. Emin ol artık sen değil, ben senin başına çorap öreceğim.

Yok, gitmeyeceksen, uslu uslu otur olduğun yerde. Şaka yapmanın, muzipliğin sırası değil yani artık latife ettim, diyerek kandıramayacaksın beni. Yalancı çoban hikâyesine döndü “Bırakıp gideceğim seni.” diye tehdit savuran cümlelerin.

Kısacası, maymun gözünü açtı arttık, sana kanmıyor. Onu aldatamayacaksın. Yalnız artık bir sorunun var. Güvenim… Güvenim sarsıldı en derin yerinden. Yerle bir oldu. İşte onu nasıl bir araya getirir ve yeniden kalbime zerk edersin, bilemiyorum. Güven, sevginin de önündedir.  Şimdi borç hanenden yiyorsun.

Sabah kalktığında evde olmayacağım. Mektubumu okursun ve kara kara düşünme sırası sana gelir. Düşünür, düşünürsün. Eğer aklın başına gelirse beni nerede bulacağını da hatırlayacağından eminim.

Diyeceğim o ki… Sana verdiğim bu son şansı iyi kullan. Yoksa demedi deme.

“Sen yoluna, ben yoluma. Herkes kendi yoluna.”

İclal

EKİM 2109

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..