Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '18

 
Kategori
Turizm
 

İyi Hizmet Güler Yüzü Geç, Turistin İsteği Yamyamlar Ülkesine Gidip Yenilmeden Dönmektir

İyi Hizmet Güler Yüzü Geç, Turistin İsteği Yamyamlar Ülkesine Gidip Yenilmeden Dönmektir
 

Ama işte böyle bir formasyon da(iyi hizmet güler yüz)var, belki bunun için. Ben bunları anlamıyorum; onlar da beni anlamıyor zaten, turizmle anlaşamıyoruz.

Adam kadın her neyse yamakları evindeki kanepeden daha yumuşak diye Madagaskar’a giden var. Denizi daha mavi, dağları daha yeşil filam…

Turizm demek gezmek görmek ama görmediğini görmek, aynı şeyler senin ülkende varsa…

Dünyayı gezmek… İnsan eliyle (tarihi değeri olmayan) yapılmış şeyler turisti ilgilendirmemeli… Bilinmeyene yolculuktur turizm.

Döndüğünde şurada şu var diyeceksin… Rawalpindi’nin caddeleri uzunmuş, bu mu yani, ne yapalım uzunsa!

Ben keyif turizmini mantıklı bulmuyorum, Madagaskar’daki yamağın daha yumuşağını evimin bahçesinde yaparım; alırım elime boyamı denizimi daha mavi dağlarımı daha yeşil boyarım, bunlar için uzaklara gitmem!

Turizm eşittir deniz güneş; oysa her yerde deniz güneş var, kutup ayısı gördün mü kutup ayısı!

Hani turistler bu konuda bilinçsiz ya hiçbir özelliği olmayan ülkeler bile turist kaynıyor; neymiş sahilleri güzelmiş, otelleri lüksmüş, hiç beni ilgilendirmez Afrika’da bir kabile çadırı daha ilginç. Turistik bir ülke olmak o ülkenin tarihsel, coğrafi ve kültürel yapısıyla ilgilidir,  bir ülke şunu bunu yaparak turistik hale getirilemez.

TV de bile görebileceği şeyler için adam binlerce km uzağa gidiyor; karınızdan/kocanızdan kaçıyorsanız aramızda kalsın!

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..