Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ağustos '11

 
Kategori
Blog
 

İyi iyi !

Çok telefonlar ve mesajlar alıyorum!

"Nasıl dersin Milliyet Blog'un Beta hali iyi diye?"

Herkese ayrı hikaye anlatıyorum!

Ben bir beyaz üyeyim arkadaşlar! Dikkatinizi çekerim!

Az mı mücadelesini verdim bu işin! Az mı şiir yazdım!

Meslekte müteahhitlik yazınca güvenilir üyeliğim uzamıştı!

" Müteahhitlere güven olmaz! Demirden çalarlar, çimentodan çalarlar bunlar! Genleri yalanla yoğrulmuştur!" türü bir önyargı vardı!

Şiire vurdum ben de!

"Duygusal adam yalan yazmaz! Güvenebiliriz arkadaşlar!" düşüncesini ikame etmek istedim!

Başardım sonunda!

Bunu yıkmak istemiyorum!

Bağışlayın beni ne olur!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..