Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '08

 
Kategori
Aile
 

İyi ki doğdum ben

İyi ki doğdum ben
 

İyi gelir demişlerdi, daha kolay doğum yaparsın, haydi hamama gidelim deyip evin tüm hanımları kayınvalide elti ve hamile gelin tası tarağı toplayıp banyo yapmağa gittiler. yanlarında sarma dolma turşuları ile.

Sancısı da usul usul gelip giderdi ama yinede sabretti belli etmedi kimseciklere.

Aylardan ocak, ocağın ondördü, besbelli ayın ondördü gibi bir kız gelecek (breh breh kendini bu kadar öven biri gelmemiştir daha MB ye.)

Pembe pembe yanaklarla mis kokularla çıktılar dışarı, hava aynı Barış'ın şarkısın da ki gibi ayaz mı ayaz...
Gelin hanımın sancıları çoğalmada ama utancından seside çıkmıyor garibimin.
Bu ikinci doğum, ama kaçınılmaz tabi ki eninde sonunda sesi çıkacak.

Gelin hanım, eve girer girmez "ebeye haber salın haydı" dedi...

Koşturdular...doğacak küçük hanımımız o zamandan belli idi az masraflı tutumlu bir küçük hanım olacağı.
Hadi dedi bari masraf olmasın bir de ebe masrafı çıkmasın deyip iki avazda merhaba dedi dünyaya.
Ebe hanım oooo bizim kazan bugün de kaynayacak diye sevinirken baktı ki cıldır bakan gözleri pebecik yanakları ile ayın ondördünde kızımız dünyaya merhaba demiş bile.

Yalancı emzikle avutamadılar, loKum sürdüler, şerbete bandırdılar kanmadı, kandırılamadı. Kendisinden bir yaş üç ay büyük ablası masum masum uyurken o basıyordu yaygarayı.

Baktılar baba tarafına pek benziyor, babaanne de pek hevesli, haydi dediler adını sen koy...
Pek mutlu oldu Halide babaanne gözleri ışıladı, adı konacaktı bu tombişik bebeğe...(bu kadar da abartılmaz değil mi ama)...

Aylardan ocak, ocağın ondördü... ayın ondördü gibi Halide....:p UNUTTU HERKES DOĞUM GÜNÜMÜ...

HÜÜÜÜÜ ÇOK BAHTSIZIM.... İYİKİ DOĞDUM BEN.....
 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..