Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '10

 
Kategori
Dostluk
 

İyi ki doğdun...

İyi ki doğdun...
 

iyi ki varsın...


Bugün içimde bir hüzün var paylaşmak istedim sizlerle... Yine bugün gibi tatlı bir güneşte gelmişti bana öyküm... İsmini ben seçmiştim öykü tadında bir hayat yaşamasını ümit ederek çok küçüktü doğduğunda ve çok ağlıyordu ama çok tatlıydı ilk yeğenimdi benim Öykü onun küçük annesiyim ben gece kalkar mamasını yedirirdim az mı salladım ayaklarımda seni yaramaz ufaklık, şimdi kocaman oldun fakat benim hala o küçük mız mız bebeğimsin ve hiç büyümeyeceksin biliyorum... Evet çok değer verdiğim ve inanılmaz sevdiğim yeğenimin doğum günü bugün ilk kez ayrı giriyoruz bir yaşına hep birlikte kutlardık her yeni yaşını... Bu sene olmadı bitanem çok üzgünüm inan bana yanında olabilmeyi çok istedim fakat olmadı halacım özür dilerim güzel gözlüm...(((

Melekler kadar temiz kalpli kızım benim seni o kadar çok özledim ki... Pamuk şeker alıp kolkola girip haylazca dolaşmayı özledim seninle, bilirsin bayılırım pamuk şekere seni de ben alıştırdım az okuldan kaçıp seni parka götürmeye gelmedi halan öyle değil mi? bebeğim benim...

Şimdi uzağız olsun kuzum telefonda beraber çekildiğimiz resimlerimize hergün bakıp öpüyorum seni annenle konuştuk geçenlerde dersler biraz kötüymüş galiba ipi kaçırma halacım ideallerini billiyorum seni mutlu edecek şeylerin arkasından daima git tıpkı benim yaptığım gibi... Sen aynı bana benziyorsun herşeyinle kız halaya benzermiş dedikleri doğruymuş aynı benim gibi tuttuğunu koparırsın sana o kadar inanıyoruz ve daima arkandayız ki ailen olarak kendini asla yalnız hissetme kalbimi her gece yanına gönderiyorum sen bensiz uyuyamazsın yastığına geçirmişsin benim tişörtümü kıyamam sana ben yavrum annen söylediğinde çok duygulandım seni kocaman seviyorum halacım kocaman, Ece ' den faklı değilsin benim için inan...

Sakın üzülme hayatın hızına, en güzel yıllar çabuk geçenlerdir unutma... Bir yaşım daha bitti büyüyorum diye sakın sakın üzülme halacım herkes aynı şeyi yaşıyor bu yaşında yaşadıklarına baktığında umarım ' harika bir yıldı ' dersin... Dileğim bugün dilediğin herşeyin gerçek olması, geleceğini oluşturacak her yeni gün, bir önceki günden daha güzel, isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olsun! Yanında olmayabilirim ama bil ki halacım kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum... BİRLİKTE DAHA NİCE NİCE GÜZEL YAŞLARA...

SENİ SEVEN HALAN...

 
Toplam blog
: 81
: 1488
Kayıt tarihi
: 06.03.10
 
 

Çocuklara aşık bir öğretmen olmakla birlikte çocuk psikolojisi ve gelişim uzmanı olan hayatını ço..