Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Ocak '08

 
Kategori
Blog
 

İyi ki doğdun ''DG'' :)

İyi ki doğdun ''DG'' :)
 

Milliyet Blog Ailemiz ve ''DG'' :)


Bu hafta ''arkadaşlık haftası'' olması sebebiyle, bende e-posta adresleri olan, ''Milliyet Blogun'' Değerli Blog Yazarı dostlarıma ufak bir gönül alma iletisi yollamıştım ki bu arada sevgili dostlarım da sağolsunlar, nazikçe bana tek tek geri dönüp, teşekkürler ediyordular ki içlerinden biri, ''Doğum günü armağanım olsun. Teşekkürler.'' diye yazmıştı..

Hem şaşırmış, hem de sevinmiştim keşke doğum gününü çok daha başka şekilde kutlayabilseydim diye düşünüyorken, birden ''Milliyet Blog Ailemiz'' adına kendisinin doğum gününü bu blogla kutlamak istedim.

''DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN SEVGİLİ DG''

İYİ Kİ DOĞDUNUZ!

İYİ Kİ BİZİMLESİNİZ!

SAĞLIK HUZUR İÇİNDE ve GÖNLÜNÜZCE YAŞAYINIZ İNŞALLAH!


Biliyorum ki sizlerde kendisini kutlamak isteyeceksiniz, işte bunun için, bizler her ne kadar göremesek de Sevgili DG, çOk ''Uzak Ufuklar'da'' ikamet ediyor..
Buyurmaz mısınız efendim?: http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=744452

''Melekler yüreğinizden öpsün Sevgili DG''

Sevgimiz saygımızla birlikte, nice mutlu yıllar diliyoruz size. :)

Milliyet Blog Ailemiz Adına

Çingen Sabiş

Gönül notum: Bugün Sevgili Akdenizli'nin de doğum günüymüş dostlar.
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN AKDENİZLİ:http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=87516
 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..