Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Aralık '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi ki doğdun; iyi ki varsın!

İyi ki doğdun; iyi ki varsın!
 

24 EYLUL 2007 tanışmamız da şu anki günlerimiz kadar komikti. Odaya bir hışımla girmiştiniz Anıl'la sen cam kenarındaki yatağına doğru yönelmiştin bense şaşkınlık içinde size bakıyordum. Tanışmak için yaptığım provalar geliyordu aklıma sonunda "ben ......" diyip başladık tanışmaya. Şimdi dönüp geriye senli günlere baktığımda koca ağzıma bir kahkaha yapışıyor. Beyti'deki WC olayı:), merkez kantindeki olaylar :), Küllüyedeki defter, Recep ivedik 'e gitmeden koşarak gittiğimiz Selimiye müzesi, odada Seda abla ile ağzımıza portakallarla fotalarımız, foto Anılda da Anıl:) , gecenin bir yarısı tabakta patates( favori yemeğimiz) ve çiğ köfteler (ziyafetten)...

Ama anılarımın içinde bir de seninle tartışmamız var ki unutulmaz çektiğim acılar (çünkü sen benim ablamsın). Veee en komiği de yataktan yatağa msjlaşmamız, benim senin yatağına gelmem sonunda Bengül'ün ve diğerlerinin bağırmaları. Daha anlatacak o kadar çok şey olmasına karşın toparlamak istiyorum ama aklıma Kadıköy'deki gezintimizde geldi:). Balonu bulamıyışım;). Sen benim her şeyimi bilirsin içimi dışımı. Hakkını yiyemem bea senin ilk geldiğim günlerde özellikle çok destek oldun bana her şeyi paylaştım yol göstredin bana. Aradaki 10 fark diye karsılaştırılacak farklar yarattın bende :) Ne biçim bi cümleyse neyse ben konuşmasam da beni anlıyacağını biliyorum, iyiki hayatımdasın diyorum. Seni çok seviyorum.

Senin o incecik yüzündeki nadir gülümsemeni hak etmek, kızıl saçlarını düzleştirmek, bazen kızgın bakışlarını izlemek seninle bir ömür dost kalmak istiyorum. İyi ki doğdun ve iyi ki arabanız bozuldu ki; aynı okulu kazandık:P

Not:blogdaki fotoyu çok sevdiğini biliyorum umarım cıkar ve görürsün görmezsen de Dört mevsim bucu fotonun adı hatırlarsın!

 
Toplam blog
: 7
: 1040
Kayıt tarihi
: 29.10.07
 
 

Üniversite öğrencisiyim. Finans ve muhasebe alanıyla ilgili bilgileri aramayı seviyorum. Anıların pa..