Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '11

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İyi ki doğdun Barış Abi!

İyi ki doğdun Barış Abi!
 

Barış Manço


2 Ocak Pazar günü Barış Manço'muz tam 68 yaşına bastı.  

Bundan yıllar önce takvimlerin yaprakları 2 Ocak 1943 saatler sabaha karşı 5'i gösterirken Barış Manço 4 kilo olarak Dünya'ya geldi. Unutulmaz bu dev sanatçıyı doğum gününde hatırlayalım ve sevgiyle "Iyiki doğdun Barış Abi" diyelim istedim.  

Barış Manço 40 yıllık sanat yaşantısında sanatçılığın sadece şarkı söylemek olmadığını bizlere göstermiş, tüm Dünya insanına hitap edebilmiş, Modern Evliya Çelebi, Kültür Elçisi, Etnik Rock müziğinin Babası, 7'den 77'ye herkesin sevgilisi gibi ünvanların yanısıra vefat ettiği gün Türk Halkı'ndan "Onursal Evlad"ünvanını almıştır.  

200'ün üstünde beste, yurtdışında ilk tanınan ve Olimpia'da ilk konser veren sanatçılardan olma ünvanı, Japon Halkı gibi tutucu bir milletin bile kalbine girebilme, 18 dil konuşabilme gibi yeteneklerinin yanısıra, şarkıları 8 farklı dile çevrilmiş, bazı şarkıları (Nıck The Chopper gibi ) Dünya Bilboard listelerinde 21 hafta birinci kalmış, yaptığı 7'den 77'ye programı Türk Televizyon tarihinin en uzun soluklu ve en çok izlenen belgesel ünvanını almış bir uzun saçlı dev adamdı...  

Barış Manço Rock Derneği  

http://www.barismancorock.org 

 
Toplam blog
: 175
: 1323
Kayıt tarihi
: 21.01.09
 
 

Serkan Hacıömeroğlu 1 Kasım'da  Trabzon'da doğdum. Yüksek öğrenimi 2000 yılında tamamladım. Çeşit..