Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

İyi ki doğdun kardeşim

İyi ki doğdun kardeşim
 

Tarih 3 Mart 1984 sabah babam uyandırdı beni, uykulu halimle daha ne olduğumu anlayamadan beni bir sürü çocuğu olan bir komşuya bıraktı. Bütün gün annemi ve babamı beklerken o çocuklarla oynadığımı ama bir yandan sıkıldığımı hatırlıyorum. Okula gittim, komşuya geri döndüm. Aynı gün müydü ertesi gün müydü hatırlamıyorum babam geldi beni aldı ve beraber Çanakkale’ye gittik. Çanakkale’de ünlü bir saat kulesi var ve onun altında bir çiçekçi. O çiçekçiden annem çok seviyor diye leylaklar aldırdım ben babama. Hastaneye geldik, karanlık bir merdivenden çıktığımızı hatırlıyorum sanırım ziyaret saati değildi ama babamın resmi kıyafeti sonucunda kimse durdurmadı bizi. Annemin yanına çıktık. Kardeşin geldi dediler ama önce kocaman sarıldım anneme, sonra bana kardeşin sana getirdi diye pasta verdiler, ilk doğum günü pastanı hastanede yedim yani. Sonra kardeşimi gösterdiler bana, tombiş bir yüzü vardı. Beşiğin kenarına asılıp kaldım, o kadar güzel o kadar güzeldin ki. Eve döndük babamla. 1 gün sonra okul çıkışında biri bana annen eve gelmiş dedi, seni görmek için nasıl koşarak geldim eve anlatamam. O güzellik hiç bitmedi, yıllar boyunca giderek arttı. Seni çok seviyorum, iyi ki doğdun iyi ki varsın…. 

 
Toplam blog
: 4
: 605
Kayıt tarihi
: 30.07.09
 
 

İşletme okumak için 1995 yılında evimden ayrılıp geldim yaşamaktan çok keyif aldığım İstanbul'a v..