Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '07

 
Kategori
Özel Günler
 

İyi ki doğdun oğlum

İyi ki doğdun oğlum
 

7 Nisan 1997 Pazartesi... benim ölümden döndüğüm, canım oğlum EFE'nin de o güzel, erik gibi gözlerini dünyaya açtığı gün. Bugün 11 yıl önce yaşadığım tüm acılarım, sevinçlerim ve heyecanım ayakta.

Dokuz ay boyunca karnımda seninleydim... Hiç bir sıkıntı yaşatmadın bana, sana kitaplar okudum, müzikler dinlettim, senin de beni duyduğunu hissederek konuştum seninle... seni çok merak ettiğimizi, ne kadar çok sevdiğimizi, babanla ve bütün ailemizle birlikte, bir an önce seni kollarımıza almak için çok sabırsızlandığımızı anlattım sana. Karnımdayken bile sessiz sakin ortamları severdin, gürültülü yerlerde rahatsız olur karnımı tekmelerdin. Rahatına düşkündün yanii.

Tam 20 kilo aldım hamileliğim boyunca... Yukardan bakınca ayaklarımı göremiyordum, ellerim, ayaklarım ve karnım kocaman olmuştu, yusyuvarlaktım. Aldığım kilolara bile üzülmedim, önemli olan senin sağlıklı bir bebek olmandı benim için. Heyecanla, mutlulukla seni bekledim. Sen de toplu bir bebek olarak geldin dünyaya, 4 kilo idin doğduğunda.

Doktorumun kararıyla sezeryan ile geldin dünyaya. Doğumda yaşadığım bazı problemler yüzünden, seni ancak ertesi gün alabilmiştim kollarıma... Bütün acılarım, sancılarım seni kucağıma aldığım anda birden geçmişti sanki. Tarifi imkansız bir mutluluktu o an benim için. Bana ilk bakışın, mutluluk yaşları arasında ilk tanışmamız, zamanın durup boşlukta asılı kaldığı büyülü anlar...sonra; gece uyanmaların, ilk gülüşün, ilk emeklemen, ilk diş çıkartışın, düşüp canını acıttığındaki o üzüntüler, ilk gözgöze gelişimiz seninle, ilk yürüyüşün, çiçek çıkardığındaki telaşımız ve korkumuz, ilk okula başlayışın, ilk karne heyecanımız gibi pek çok ilklerle dolu 11 yıl...Ne kadar da çabuk geçmişti.....

(Ne büyük bir sevgiymiş bu, evlat sevgisi, sizler büyüdükçe azalan değil daha... daha.... daha da artan bir sevgi, Allah olmayanlara da versin, bu sevgiyi tattırsın)

Büyüdün....çok yakışıklı, akıllı bir delikanlı oldun. Dünya tatlısı BORA'nın ağabeyi oldun, İyiki doğdun oğlum. İyiki doğurmuşum kardeşini ve seni. Siz benim 11 yılımın bu kadar hızlı ve güzel geçmesini sağlayan yaşama sebebimsiniz.

Ömrünüz boyunca mükemmel olmaya çalışmayın, insan olun, aşık olun, mutlu olun, deli dolu olun, bağışlayıcı, vefakar, umutlu, yardımsever olun... Dürüst olun, akıllı olun, birilerine güvenerek asalak gibi yaşamayın. Hayatınızda yalana yer vermeyin..

Çocuklarımmm...... Sevginizi ve üzüntülerinizi paylaşın, içinize atmayın. Sevgiler paylaşıldıkça çoğalır, üzüntüler paylaşıldıkça azalır, bunu hiç unutmayın. Babanızda ben de sizi çoook seviyoruz. İyiki varsınız.

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM OĞLUMMMMM

 
Toplam blog
: 184
: 2109
Kayıt tarihi
: 11.03.07
 
 

1974 Bremen doğumluyum. Hayatın Med-Cezir'lerle dolu olduğuna inanırdım; yaşaya yaşaya anladım ki ö..