Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

iyi ki doğdun özlen!

iyi ki doğdun özlen!
 

14 Şubat, benim biyolojik doğum günüm. Çok heyecanlıyım! Çünkü yarın, bir mizansenin içinde yer alacağım ve meydanlarda olacağım yine. Yüksek Gücüm bana kıyak geçiyor. Her sene bir ruhsal ilke ekliyor doğduğum günün anlam ve önemine. Sevgi, şefkat, adalet derken bu ucu ucuna eklenecek her yıl. Tabii, ben de ömrüm yettikçe bunlardan payıma düşeni alacağım. Ne güzel! Ne mutlu bana!

Bu doğum günümde, benim benden isteğim; “ yalnızca keyifli olmak “ adına dans etmek ya da herhangi bir etkinlik içinde bulunmak. Ne her dakika yaşadığım her deneyimde geçmişten bir şey hatırlamak ne de geleceğe dair düşünüp kaygılanmak; sadece ve sadece anda kalıp tadını çıkarmaktır.

Ben, bana bunu sağlayabilir miyim? Her geçen gün anları birbirine ekleye ekleye günlere dönüştürebilirim. Neden olmasın?

Örneğin bu etkinlikte hep rahmetli babamı anımsadım yine. Efes Festivali olurdu benim çocukluğumda. Babam protokolde olduğu için her zaman en önde izlerdim gösterileri. Bayılırdım onları izlemeye. Bir gün babama ben de folklorcu olacağımı söyledim büyüyünce. “ Olmaz “ dedi. “ N eden? “ diye sordum. Verdiği cevap “ çünkü onlar el ele tutuşuyorlar “ oldu.

Yüksek Okula giderken izin verdi, fakat o zaman da o derneklerin misyonu değişikti. Olmadı vesselam!

Ne yazık ki, dansla ilgili edindiğim o ilk deneyim beraberinde getirdiği çağrışımlarla birlikte fark etmeden benim namus anlayışım olmuş. Yetişme çağımda “ dans yatay arzuların dikey tatbikidir “ şeklinde bir ön yargı ile kapatmışım kendimi. Sonra da elimi tutan ilk erkekle de evlenmek kaçınılmaz olmuş.

İşte, yarın bunlara takılmadan ve “ ya beceremezsem “ kaygısı taşımadan bir etkinliğin içinde olmak ve keyif almak istiyorum. Tıpkı oyun oynarken aldığım keyif gibi. Nede olsa yarın benim doğum günüm. Bunu hak ediyorum ve kendi kendime diyorum ki; “ İyi ki doğdun Özlen! “

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..