Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '11

 
Kategori
Özel Günler
 

İyi Ki Doğmuşum...

İyi Ki Doğmuşum...
 

Bugün 16 ocak... Muhteşem aileme katılmamın yıldönümü... 

Bu yazımı tamamıyla anneme ve babama ithafen yazıyorum...Her ne kadar babam yanımda olmasa da, hep kalbimde... Varlığı damarlarıma kadar işlediği için, yokluğundan bahsetmek bile istemiyorum... 

Beni bilerek ve isteyerek dünyaya getirdikleri için, çok sevdiğim ve gurur duyduğum bir adı, bana koydukları için, bitmek tükenmek bilmeyen sabırları ve bir o kadar da sevgileri için anneme ve babama çok teşekkür ediyorum... 

Saygıyı, hoşgörüyü, görgü kurallarını, nezaketi ve en önemlisi insanları sevmeyi öğrettiler bana... Adeta bir sevgi yumağında büyüdüm ve sevgi ile şımartıldım... 

Aslında yaşadığım her gün ve her dakika onlara minnetlerimi anımsamaktayım ama bu gün benim için çok özel bir gün olduğu için, özellikle blog yazısı ile sevgili anne-babama teşekkürlerimi dile getirmek istedim... 

İki muhteşem insan sayesinde, bugün çok sağlıklıyım ve mutluyum... Mutluluğu ciğerlerime kadar işledikleri için, mutsuzluğun yanından bile geçmiyorum... 

Benim için harcadıkları bütün enerjilerine ve de emeklerine çok teşekkür ediyorum... 

İyi ki beni dünyaya getirmişsiniz... İyi ki annem, babam olmuşsunuz... Sizlere çok ama çok teşekkür ediyorum canım ailem... 

Ve bu bloğumu okuyan herkese, resimde görmüş olduğunuz 1 dilim pastayı ikram ediyorum... Hepinize afiyet olsun... 

SEVİLAY 

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..