Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Eylül '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi ki internet var

İyi ki internet var
 

www.aliozdemir.net


Çalışmalarını takdir ettiğim, tanıdığım, güvendiğim bir esnaftan doğal gaz ile çalışan X marka bir kombi aldım. Satıcı tanıdık olduğu için malın fiyatını hiç sormadım. Montaj işlemi tamamlandı. Borcum ne diye sordum. 1900 TL dedi. Cihazın marka ve modelini www.google.com'a girdim. Karşıma 15 farklı satıcının fiyatı çıktı. Bana 1900 TL'ye satılmaya çalışılan aygıtın fiyatı 1540 - 1600 TL arasında değişiyordu.

Tanıdığım olan satıcıya "Fiyatının 300-360 TL daha fazla olduğunu, indirim yapmaz ise malı iade edeceğimi" söyledim. Yorucu, bunaltıcı, yıpratıcı tartışmalar neticesinde fiyat 1750 TL'ye düştü. Bu fiyatın içinde 100-150 TL arası değişen montaj bedeli de var.

İnternet olmasa idi 150-200 TL fazla ödeme yapacaktım.

Yaşadığım bu olay bana iyi bir de ders verdi. Tanıdıktan da olsa bir mal alınırken fiyatını sormak gerekiyor.

Parayı kolay kazanan bir kişi değilim. Günde 16 saat çalışan bir kişiyim. Size 150-200 TL az bir para gibi görünebilir. Ama benim için esas olan şudur: Emek harcanarak kazanılan para çok değerlidir.

Ali Özdemir

Tlf.            : 0505 220 83 85

Web         : www.aliozdemir.net

E-posta    : aozdemir53@hotmail.com

Facebook : www.facebook.com/ERDEMYAYINEVI

Twitter     : www.twitter.com/aliozdemir_net

 
Toplam blog
: 288
: 1733
Kayıt tarihi
: 24.04.11
 
 

Eğitimci - Yazar - Yayıncı. 1968'de doğdu. Marmara Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesini bitird..