Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '16

 
Kategori
Şiir
 

İyi ki öğretmen olmuşum

İyi ki öğretmen olmuşum
 

İlk öğretmenlik günlerim Ağrı Naci Gökçe Lisesinde...


Bugünlere bakıyorum şöyle de

Utanıyorum

Her şeyden ama her şeyden

Yalnızca

Öğretmenliğimden utanmıyorum

Babacığıma

Sevgili babacığıma

“Binlerce şükran” sana diyorum

Her zaman

O istedi öğretmen oldum ben

O istemeseydi

Kim bilir ne olurdum ben

İyi ki öğretmen olmuşum ben

İyi ki iyi ki

Bir şiirimle bağlıyorum sözlerimi

Buyrun efendim

BEN BİR ÖĞRETMENİM

Ben bir öğretmenim

Öğrenme arkadaşıyım

Gençlerin

Gülerler

Gülerim onlarla

Üzülürler

Gülücükler serperim

Yüzlerine

Ben bir öğretmenim

Hayaller uçururum

Zamanın ötesine

Gerçekler

Gülsün diye güne

Yeniliktir gelişmektir

Peşinde koştuğum

Geriliktir

Asla görmek istemediğim

Ben bir öğretmenim

Yaşam

Sevginin çiçeğidir derim

İlişkilerde

Sevgidir rehberim  

Saygıdır

Önünde tek eğildiğim

Ben bir öğretmenim

Dinmez ruhumun isyanları

Coşkun bir selim

Çağlar da çağlarım

(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)

Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..