Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi ki olmamış

İyi ki olmamış
 

Epeydir dinleyemediğim sevdiğim radyocu bir ünlü bizim ile turneye gelmişti. Bizim Gaziantep te Alleben deresi boyunca uzanan bir 100.yıl parkımız var. O parkta ki amfi tiyatrodaydı, gösteri.

 Hanım bir arkadaşından dört tane bilet ayarlamış, mutlaka gitmek istediğini söyledi. Bende sevdiğim bir radyocuyu seyretmekten keyif alacağımı söyledim. Akşam yemeğinden sonra hazırlanıldı ve gittik. Amfi tiyatro üstü açık Allah’tan bahar yağmuru bugünlerde ziyaret etmiyor. Geldik yerimize oturduk. Koltuklar bayağı rahatsız. Bu arada gösterinin başlamasına da daha 10-15 dakika var. Ben içeri gelenleri süzüyorum ya da tanıdık bir sima arıyorum. Sağa sola göz gezdirirken ne göreyim benden iki sıra aşağıda hanımdan önce evlenme aşamasına geldiğim bir kadın. Şöyle bir baktım evet yıllar çok acımasız ve bende bayağı kilo aldım. Ama bu Leyla, iyice şasiyi dağıtmış bir kilo almış, bir şişmanlamış. Ne de güzeldi hâlbuki incecikti. Tabii ki insan ister istemez hemen dönüp hanımına bakıyor ve karşılaştırıyor. Anında içimden binlerce şükür ediyorum yaratana. Benim hanım hala manken gibi. Zaten kişiliği öyle iyi ki, tek kelimeyle melek. Ben çok zor biriyimdir. Klasik bir koç burcu. Ani öfkelenen, sonra da pişman olan bir baskın karakter. Evliliğimizin 20 yılı aşmasında benim katkım birse onun on. Buna karşılık Leyla da çok zengin bir ailenin kızıydı. Ama benim için hayatta daima çok önemli bir şey olmadı, para. Gerçi biraz cimri olduğumu söylerler ama inanın ki öyle değil. Tam tersi parayı huzur veren bir araç olarak görürüm. Sahilde güzel bir kafede içtiğim kahvenin fiyatına çok bakmam. Çünkü o benim en keyif aldığım şeylerden biridir. Tabii ki yanımda sevdiklerimde olacak.

Gösteri güzeldi. Ama ben en çok Leyla konusunda verdiğim karara şükrediyordum. Zaten kişiliğini de bana uymadığından olmamıştı, bir tek güzeldi. Eee, güzellikte gitmiş. Demek ki tam isabet bir karar vermişim. Bazen diyorum hayat, insana hiç ummadığı anda bile insana Allah’a şükrettirerek mutluluğu artırabiliyor. Ne enteresan değil mi?

 
Toplam blog
: 55
: 921
Kayıt tarihi
: 08.07.06
 
 

40 Yaşından Sonra Evet, ben yıllarca okudum, okudum. Ne bulursam, elime ne geçerse. Kırkından sonra..