Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

İyi ki sevmişim

İyi ki sevmişim
 

yorgunkalemim


İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Sensizliğin zor olduğunu

Bilmezdin özlemin sevgiden olduğunu…

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Beklemeyi, sabretmeyi,

Özlemin bir adının sen olduğunu...

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Hasretin bu kadar zor olduğunu,

Aşkımın sonsuzluğunu...

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Hayatın anlamının sen olduğunu,

Bir meleğin dünyada var olduğunu…

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Okyanuslar kadar sevginin büyüklüğünü,

Tanrıya şükrediyorum yarattığı için seni…

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Pırlanta kalpli kadını,

Kavuşturduğu için ruhuma ruhunu...

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Beynimin her hücresinde mutluluk senken,

Sensizliğin hüzün olduğunu...

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Kavuşmanın lezzetini,

Yağmurun toprağa kavuştuğunu...

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Gönül kimi severse güzel o’dur

Sevmenin, sevilmenin huzur olduğunu...

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Hayal etmeyi, umutlanmayı,

Birlikteyken yaşamın tam olduğunu...

*

İyi ki sevmişim

Sevmesem nerden bilecektim?

Heyecanlı yaşamın zorluğunu,

Aşkın sen olduğunu...

*

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..