Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '07

 
Kategori
Aile
 

İyi ki varsın!!

İyi ki varsın!!
 

Zaman zaman şikayet ederim. Şanssız olduğumu düşünürüm. İlk çocuk olamadım hiç. İkinci çocuk da değildim. Ne ilk göz ağrısıyım ne de son. Her şeyimi paylaşmak zorunda kaldım. Daha anne karnında yatağımı paylaştım. Dünyaya geldik annemi babamı paylaştım. yalnızca benim olması gereken ilgiyi paylaştım.

Hiç tek başıma sevilmedim ben. Hep yanımdaydı kardeşim. Resimlerde annemin kucağında hep kardeşim var. Ben de babamın kucağındayım ama olsun annemin kucağında değilim işte. Paylaşmışım annemin kucağını.

İlkokul yıllarında beraber andı, beraber sevdi bizi Nejla öğretmen. Hiç " Pamuk Kızım" demedi hep "Pamuk Kızlarım" derdi bize. Kara tahta önünde herkes tek tek şarkı söylerken ben kardeşimle paylaştım kara tahtanın önünü.

Herşeyi paylaştık gerçekten. Bir gün kazayla kolonya şişesi ile kaşını patlattım. Çok ağladı. Beraber uzun süre bekledik. Sonra eve gittik. Benimle beraber dayak yedi annemden. Kardeşim benim dayağımı paylaştı. Beraber hasta olduk. Aynı hastanede aynı odayı aynı arkadaşları paylaştık.

Bütün özel günlerde, okul etkinliklerinde, bayramlarda hep aynı kıyafetleri giydik. Herkes başka başka dolaşırken biz gölgesini yanına almış geziyor gibiydik.

Aradan yıllar geçti. Tüm şikayet ettiğim şeyler artık tatlı bir anı olarak duruyor. İyi ki tek başıma gelmemişim dünyaya. Şimdi kocaman insanlar olduk ve ayrı hayatlarımız var. Birbirimizden bağımsız yaşadığımız. Benim sana senin bana anlatınca haberdar olduğumuz hayatlar. İyi ki paylaşmışım her şeyimi!! İlk aşık olduğumuz şişko İsmail'i kime anlatırken bu kadar zevk alabilirim ki? Kaşındaki kesik izinin anısı kime bu kadar hoş gelir ki? İlkokul fotoğraflarına bakıp hatırlayamadığım eski arkadaşların ismini bana kim hatırlatabilir ki? Bunların hepsi bir yana annemin doğum hikayesini, babamın annem ikiz doğum yapınca bayılması ve o sene ikiz doğum yapan keçimizi satması. Herşeyimi paylaşmak zorunda kalsam da iyi ki yalnız gelmemişim dünyaya.

 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 17.04.07
 
 

Bir  Temmuz sabahı kardeşimi de alıp gelmişim dünyaya. Gerisi teferruat :) ..