Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İyi ki varsın…

İyi ki varsın…
 

alıntı


Bu sabah ,hafta sonundan çıkmış olmanın bezginliği,sıcak havanın bıkkınlığı,üç yılı doldurulmuş ilişkimin bu anını sevgili ile paylaşamamanın üzüntüsü ile başladım güne…
Neden hala birlikte değilim ben sevgilimle,neden özel günlerimizi birbirimizin gözüne bakarak geçiremiyoruz diye içim içimi yiyor bir yandan da güne,işe konsantre olmaya çabalarken bir mail aldım ki sevgilimden günün güzel geçmesi için yeterde artar bile.
Malum ikimizde çalışıyoruz,ciddiyet gerektiren işler arasında birbirimizi şımartamıyoruz gün boyu,o yüzden arasa da saatlerce konuşabilsek diye bir beklenti içinde olamıyoruz.Ama iki arada derede olsa atılan bir mail bana çok çok iyi geldi.
Sevgili diyor ki yazdığı güzel şeyler içinde;’kapat gözlerini, yapacağın güzel şeyleri düşün…’
Her işi bir kenara yitip bende sevgilimin sözlerine kulak verdim birkaç saniye,belki bir asır benim için,kapattım gözlerimi ve düşünmeye başladım yapacağım güzel şeyleri…
Birlikte bir sinemadayız perdede romantik bir dram filmi,ben salya sümük ağlarken bu halimle çok eğlenen ama bir yandan da beni teselli etmeye uğraşan dünya tatlısı sevgilim yanı başımda…
Balkonumuzda uzatmışız ayaklarımızı,doldurmuşuz içeceklerimizi bardağımıza,birde nargile kurmuşuz aramıza yıldızlara bakıp birlikte olduğumuza şükür ediyoruz…
Bir korku filmi kiralamışız,ben tırsıyorum izlerken sevdiğim de bana daha sıkı sarılıyor,izliyoruz filmi battaniye altında…
Koşa koşa gelmişim eve ne yapacağım telaşı ile yarım saatte ne uydurduysam güzel çirkin yiyoruz,mutfağa acemiliğim kısacık zamanda yemek yetiştirme çabamla yaptığım yemeklerin lezzetini ben bile beğenmezken renk vermeden yiyip ama benimde beceremediğimi itirafım üzerine daha güzellerini yapacağıma beni inandıran dünya tatlısı sevgilim…
Uykudan ilk uyandığımda yani başımda mışıl mışıl uyuyan,gece gözlerimi kapatmazdan önce gördüğüm en son güzellik,sevdiğim…
Ve daha niceleri….
Gözlerimi açtığımda sıcacık bir gülümseme vardı yüzümde,benim yapacağım bütün güzellikler içinde hep sevdiğim var.
Benim tek hayalim,tek düşüncem,tek gerçeğim sevdiğim…
Onu düşünmeden,hayallerimde yaptığım yapacağım planlarımda ona yer vermediğim tek bir anım yok.Bunu bir kez daha anladım kısacık yapacaklarıma yolculuğumda.
Öyle iyi hissediyorum ki kendimi şimdi,ne pazartesi ne sıcak nede başka hiç bir şey sıkmıyor şuan canımı.
Nasılda bilir dünya tatlım sevdiğini,günüme güneş gibi doğmayı,pazartesi sendromlarımdan beni çekip çıkarmayı…
Şimdi nasıl demem ki ben bu adama ‘iyi ki varsın’diye..
Nasıl şükretmeyeyim Allaha böyle bir melek nasip etti gönlüme diye
???

 
Toplam blog
: 205
: 4593
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

86nın bir kış günü doğmuşum, belki de ondadır kışı çok sevişim .Hayatın gerçeklerini görüp nefret..