Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İyi ki varsın Müjdat Gezen

İyi ki varsın Müjdat Gezen
 

Bu akşam televizyonda Müjdat Gezen’i izlerken içimi bir korku sardı. Doğduğun evin sokaklarını, büyüdüğün semti yitirmenin öyküsünü dinlediğimde kafam karmakarışık oldu. Müjdat Gezen çocukluk yıllarının Fatih semtini anlattı: Fatih’in dününü ve Fatih’in bugününü

Düşündüm, asıl önemlisi doğduğun, büyüdüğün, çok sevdiğin, orada yaşamı tamamlayıp uzaklara gitmeyi düşündüğün ülkeni yitirmek. Ülkemizi adım adım yitirdiğimizi düşünüp korktum. Fatih’te başardıklarını Türkiye’de başarmak istiyorlar.

NTV’de “Haydi Gel Bizimle Ol” programının ilk konuğu Müjdat Gezen’di. Bir saatten fazla ekranda kalıp gittiğinde “Neden bu kadar kısa sürdü” diye kızarak gönderdik büyük sanatçıyı.

Sanki o korkuyu yaşayanları anlattıklarıyla güldürüp rahatlatmak istiyordu. Müjdat Gezen’in kimi anlattıklarını ilk kez duyuyordum, kimlerini daha önce dinlemiştim. Sevdiğim bir filmi veya oyunu yeniden yeniden izlemek gibi birşeydi Müjdat Gezen’in anlattıklarını dinlemek.

Kocaman taşlar attı atması gereken yerlere. Herkesin sustuğu, korktuğu, döndüğü zamanlarda bir cesur adam gördüğüm için “İyi ki varsın Müjdat Gezen” diyorum.

Artık korkmanın, sinmemin zamanı değil, onlar ülkemizi elimizden almak istiyorlarsa biz de ülkemizi vermemek için sonuna kadar direneceğiz ve başaracağız.

Ankara, 17 Ocak 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..