Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ocak '07

 
Kategori
Dostluk
 

İyi ki varsınız Hepiciiiim!

İyi ki varsınız Hepiciiiim!
 

Dünü unutmayacağım. Gerçi ben sizlerle geçirdiğim hiçbir günü unutmuyorum hergün yeni bir heyecan hergün yeni bir macera hergün yeni doğaçlamalar:) Sanki sizlerle uzun yıldır dostmuşum gibi hissediyorum kendimi. Ama öyle olmayacakmı zaten şimdi 4 aylık olan bu arkadaşlığımız umarım yıllarca sürer. Ve zaten sürecek gibi gözüküyor.

Çok değil ekim ayının 2. haftasında tanıştık ve ve grup olsak ne kadar iyi olur bile demedik. Direk biz grubuz dedik hepiciiiimiz:) Kurstaki ufaklıklar biz 4 kız olduğumuz için bizi müzik grubu olan hepsiye benzetmişlerdi ve Billur'un yok biz "HEPİCİİİİ" yiz demesiyle grupumuzun adı Hepiciiii olarak kaldı. Tanıdıkça daha da çok sevdik birbirimizi ve hepimizin farklı olması bize hoş bir hava katıyordu. Herkesin her konuda mutlaka bir fikri her zaman oluyor. Ortak en büyük hayalimiz ve planımız için daha çoookkk çalışmamız gerek çoookk. Ve hocalarımızdan öğrenmemiz gereken 1 ton bilgi var.

Dün gördüğüm manzara beni çok duygulandırdı ve bunu paylaşmak istedim sizlerle. Dün bizim kursta eleme günümüzdü, 2. dönem başlayacağı için rutin mutlaka yapılması gereken eleme. Neyse, sınavımıza girdik, çıktık. Ve sonuçları beklerken dördümüzde resmen kenetlendik birbirimize. İrem, Billur, ben ve Tuba. İlk billur açıklandı elemeyi geçmişti. Hepimiz ona bakarak gülümsedik en içten duygularıyla gözlerimizin. Ve o ben kazandım diyerek kalkıp gitmedi eleleydik hala. Sonra İrem açıklandı oda geçmişti elemeyi ve Tuba da. Her heyecanla bekleyiş içerisindeyken herkesin kalbi herkes için kendi sonucunu beklermiş gibi aynı heeycanla atıyordu eminim. Aynı anda nefes alıyorduk. Ve sıra bana gelmişti. O anda panik-atakımın coşmakla coşmamak arasındaki o ince çizgide olduğunu hissettim birden. Ama arkadaşlarım gözlerimin içine o kadar güzel bakıyorlardı ki elensemde tiyatro konusundaki plan ve hayallerimizin unutulmayacağını onların her zaman bizim hayallerimiz ve planlarımız olacağını anlatıyorlardı bana. Heyecan dolu gözlerimizle kurbanlık koyun gibi Kerem hocaya bakarken hoca benimde elemeyi geçtiğimiz söyledi. Biran neredeyse gözlerimin dolduğunu hissettim. Ama benim gözlerimi dolduran şey arkadaşlarımın bana verdiği destekdi. HEPİCİİİİ için yazdığım bu yazımda onlara yine hatırlatıyorum. İmkansız diye bir şey yoktur. Ve hepimizde bunun bilincindeyiz. Asla pes etmeyelim.

HEPİCİİİİ'NİZİ ÇOOOOOOOKKKKK SEVİYORUM İYİKİ VARSINIZ...

İnşallah Allah herkese çıkarsız saf temiz dostlar ve arkadaşlıklar verir. Mutlu kalın.

 
Toplam blog
: 7
: 732
Kayıt tarihi
: 29.12.06
 
 

İstanbul doğumluyum. Şu anda bir iletişim lisesinde RTV bölümü 2. sınıf öğrencisiyim. Yaklaşık 2 sen..