Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '17

 
Kategori
Güncel
 

İyi ki...

İyi ki...
 

Yaşam serüvenimiz boyunca sayısız kişiler girer hayatımıza.

Kimi çok sevilir, kimi sevilmez.

Kimi güvenli bir liman gibidir, kimi çalkantılı bir deniz.

Kimi baharlar açtırır bakışlarında, kimi yakar kavurur bir bakışıyla.

Kiminin tatlıdır dili, kimi yılandır o nedenle çatallıdır dili…

Saymakla bitmez özellikleri…

Ne var ki bugün biz, biz olmuşsak tüm bunların katkısı yadsınamaz.  O nedenle “iyi ki hayatıma girdin” demeyi hak etmiyor mu her biri?

Önceki gün Trabzon'un Maçka İlçesi kırsalında güvenlik güçleri ile bir grup PKK'lı arasında çıkan çatışmada yaşamını yitiren, henüz hayatının baharında, on beş yaşında olan Eren Bülbül'ün sosyal medyada paylaştığı "Biri de çıkıp demiyor ki, Eren Bülbül iyi ki varsın." sözü beni çok etkiledi. “Ahh kuzum” dedim içimden gözlerimden süzülen yaşları silerken…

Düşündüm de bir an, acaba sevdiklerimize hayatımızda ne kadar değerli olduklarını ara ara söylemeyerek  haksızlık mı ediyoruz diye.

Bu gencecik çocuğumuz nasıl bir ruh haliyle yazdı acaba o sözü?

Önemsenmediğini mi düşünüyordu?

Bilinmez elbette. Ancak şu an tüm Türkiye O'na “İyi ki varsın, vardın Eren” diyor o duyamasa da…

Ülkemizin içerisinde bulunduğu bu olumsuz şartların, sevdiklerimize daha sıkı sarılmamıza vesile olmalı diye düşünüyorum. Yarının neler getireceğini bilemiyoruz çünkü.

Bu vesileyle bugüne kadar hayatıma giren, çıkan, teğet geçen, halen hayatımda olan başta eşim, çocuklarım, torunum ve kardeşlerim olmak üzere, arkadaşlarım, hatta sosyal medya ve MB de sesini dahi duymadığım, yorumlarıyla hayatıma dokunan arkadaşlarım, yorum yapmayan ama okuyan arkadaşlarım, değerli editörlerimiz siz de iyi ki varsınız.

Sabahları beni uyutmayan kargalar, akşama kadar saz çalan cırcır böcekleri, bahçemdeki minnoş kediler, torunumun köpeği siz de iyi ki, iyi ki varsınız. Varlığınız beni çok mutlu ediyor, bilin istedim…12 Ağustos 2017

 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..