Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

İyi okuyalım…

İyi okuyalım…
 

Aylardır süren bazen acımasız, kuralsız, kanun tanımaz bir kampanya sürecinden sonra nihayet seçim yapıldı. Şu an saat gece 01.00, hala kandırmaca sürüyor. Oyların sayımı sırasında nasıl yaparızda hakkımız olmayan şeyleri elde ederiz çabası bu.

Özellikle Ankarada seçimin kaybedilebileceği anlaşılınca, elektrik kesilmeleri, bilgisayar sistemlerindeki çöküş, görgü tanıkları ile sabit oyların çalınması gibi olaylardan bahsediyorum. Ne kadarda ilginç tesadüfler değil mi? Oysa iki yıl evvel 22 temmuz seçimlerinde açık ara önde gidilirken hiç böyle tesadüfler olmamış, iki – üç saat içinde herşey belli olmuştu.

Bir parantez güzel İzmir için açmak istiyorum. Bu ılık bahar gününde İzmirli gitti, oyunu kullandı, kendini deniz kenarlarına pikniğe attı. Bu gün anladım ki iktidar partisi İzmiri gerçekten tanımamış, anlamamış. Oysa ben ve benim gibi arkadaşlar İzmir hakkında çok yazı yazdık. Hatta “İzmiri Anlamak http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=168587” isimli yazımda çok işlerine yarayacak ip uçları vermiştim. Duydum ki, sevgili Taha Aksoy parti il başkanlığı önüne 24 metrekere ekran koydurmuş, herkes AKP nin seçim başarısını izlesin coşsun diye. Bu kadarına da pes dedim artık. Yani İzmiri alacaklarına gerçekten inanmış gibi yapmışlar.

Bu seçimde gösteriyorki, aylar önce başlayan hızlı düşüşü frenlemeye sayın başbakanın gücü yetmemiştir. Sanırım AKP son kozunu oynayıp en kısa zamanda erken seçime giderek düşüşnü frenlemeye çalışacaktır.

Esen kalın. 30/3/2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..