Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '08

 
Kategori
Anılar
Okunma Sayısı
1304
 

İyi olur Allah'tan, kötü olur kuldan...

İyi olur Allah'tan, kötü olur kuldan...
 

Evde kalmış bir akrabaya annem ; - Dilek bir tekstil firmasında personel sorumlusu, elinin altında bir sürü güzel kız var yaparız sana da bir tane deme gafletinde bulunmuş. (sanki başka yerde çalışıyorum tövbe yarabbim)

Eskiler evliliklerinden epey memnun sanırım, bayılıyorlar milleti evlendirmeye…

Düğünlerden düğünlere selamlaştığım abi ertesi gün işyerime geldi.

Ben de bir çay içer gider diye bekliyorum.

Konuşacak mevzuumuzda yok ki.

Bakışıyoruz öyle.

Gelen geçende bize bakıyor.

Millet yanlış anlayacak, biliyorlar da evli olduğumu.

Konuşurken üstüne basa basa abi diyorum ama, öğlen oldu abi mıhlandı yerine, kalkmıyor.

6-7 tane kız var ofiste girip çıkıyorlar odaya , abi seç beğen al misali süzüm süzüm…

İçimden anneme , bir anneye ne kadar çemkirilirse o kadar çemkiriyorum.(annem yok ama Allah var tırsarım)

Patronlar sormaya başlamış artık neci bu adam yaa, koltuğa yapıştı diye.

Gittim kızlardan birine ağlamaklı artık ; ara beni, atölyeden arıyormuş gibi yap, kaçayım gözünün yağını yiyeyim , bak seni ayarlarım o adama heeeee diye rica ettim hafif tehdit yollu :)

Kız can havliyle aradı içerdeki odadan , neyse izah ettim ağabeye de durumu , sen git işine bak ben beklerim burada diyor pişkin.

Yok olmaz dedim benim ne zaman döneceğim belli değil , seni yolcu edip gideyim , ben seni ararım sonra.

Akşam aramış annemi en genç, en güzel , modalist kızı beğenmişmiş onu istiyormuşmuş.

Oldu dedim yanında promosyon olarak kara kuru muhasebeci kızı da veriyoruz ister mi ?

Bir daha da düğünlerde bile selamlaşmadık, o kızı yapmadım diye küstü bana:))))

***

İşyerinden bir kız arkadaş , kuzenimin resmini görüp haftalarca yalvardı.

Bir kere çıkalım ayarla ne olur gibi.

Bende çocuğa söyledim, zaten evlenmek istiyor tamam dedi.

Birbirlerine telefonlarını verdim , dedim siz buluşun beni karıştırmayın...

İlk buluşma hoş geçmiş , iki tarafta memnun hatta bizim oğlan tam evleneceğim kız falan diyor.

İkinci buluşmada kızda lafı evliliğe götürüyor fakat teyzesinin oğluyla ilişkiye girdiğini bir problem olup olmayacağını soruyor.

Bizim oğlan soluğu bizde aldı tabi.

Bana ağzına geleni saydı, vay efendim nasıl bu kızla onu tanıştırırmışım, nasıl ona bu kızı layık görürmüşüm, hatta o kızla nasıl arkadaşlık yaparmışım.

Denyo…sanki kızın alnında yazıyor teyze oğluyla oynaşmış diye, öyle bile olsa banane, sanane, uymuyorsa evlenme.

Onunla da yıllarca küs kaldık.


***

Çocukluk arkadaşımla işyerinden yeni tanıştığım bir kızı tanıştırdım.

Kız ne yaptı etti, bir ay içinde taktırdı yüzüğü.

Ailece görüştüğümüz abi gibi sevdiğim bu çocukluk arkadaşımdan bizi kıskandığını söyleyip, her fırsatta huzursuzluk yaratarak ayırdı.

Yıllardır görüşmüyoruz.

***

Diyeceğim o ki ; küsmek istediğiniz , görüşmek istemediğiniz birisi varsa çöpçatanlık yapın, iyi olur Allah’tan, kötü olur sizden :)))

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Tek kelimeyle süpersiniz...

tekser 
 28.11.2008 9:08
Cevap :
:)eyvallah...  28.11.2008 11:26
 

Yazıyı okudum, yorumları okudum ama hala :)) ne iştir anlamadım. Kendimi düşününce (yazılarda) üzüntü ve hesaplaşma isteği görüyorum..Sizde bu :))) isteği..ŞUNU KESİNLİKLE BİLİYORUM İNSANLARI GÜLÜMSETEBİLEN İNSANLARIN ÇOOOOOK OLMASI GEREKİYOR. MUMLA DA OLSA BULUP TOPLUMA KAZANDIRMAK GEREKİYOR. Bu bizim toplumsal görevlerimiz içinde olmalı ..Ben o işlerden mümkün olduğunca uzak durdum öyle kötüyüm ki kardeşime kız istemeğe bile çağırmadılar. (Kızın bilmesi gerekenler söylerim diye, SÖYLERDİM DE) İki tarafında her yönleriyle kendini tanıtması taraftarıyım, hastalık derecesinde...Böyle olunca doğum kontrolüne de herkesten çok faydam oluyor..:))))) SEVGİLERRR

RMZSM Meliha Karaoğlu 
 27.06.2008 12:38
Cevap :
doğrucu Davut mu derler size :) eh dürüstçe olan, doğru olanda bu tabi, başta çiftler birbirlerine cilalı yüzlerini gösterip, gerçek karakterleri sonra çıkarlarsa sonuç daha kötü, teşekkürler , sevgiler  27.06.2008 13:12
 

Evleneli 4 yıl oldu. Mümkün olduğunca karışmamaya çalışıyorum ama bazen çok ısrar ediyorlar, bende bu hataya düşebiliyorum. Uzak durmak lazım:) "Ama mutlakada evlenmek lazım. Karın iyi çıkarsa mutlu, kötü çıkarsa filozof olursun" demiş Socrates. Saygılar...

cetuşa 
 25.06.2008 15:29
Cevap :
Mümkün olduğunca uzak durmak gerek bence de:)) Socrates amca da iyi demiş:) , sevgiler  25.06.2008 15:38
 

insanlara iyilik yapmaya gör.. bir daha yüzünü göremzsin!! en iyisi bu tür işlere burnunu sokamamak, iyi olduğun insanla, arkadaşınla durup duruken kötü olursun walla. oysa onlar gayet hayatlarındna memnun olup sani beni unuturlar, tabir le.. (istisanlar hariç)) benimd eçok ağzım yanı bu işlerden.. birdaha tövbe dedim:)) paylaşımın için tşk, eline sağlık:)

SERHAT ARSLAN 
 01.06.2008 0:30
Cevap :
bence de tövbe etmekle iyi etmişsin aman bırakalım da kim kimi istiyorsa kendi bulsun, görüşsün :)) , sevgiler  01.06.2008 12:02
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 154
Toplam yorum
: 2492
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 1101
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster