Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

13 Haziran '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

İyi sabahlar

Efendim bugün benim değerli kirvem milli sporcumuz; "Gamze Togay'ın düğünü vardı.
 O nedenle sizlerle birlikte olamadım, arayamadım, yazmadım.
 Az evvel Ankara ve İstanbul'daki olayları izledim...
 ***
Yarın daha geniş yazacağım;
İyi geceler demek için geç dolu "İyi sabahlar" diyerek başlık attım.
İnsanın gözüne uyku girmese de yatma zamanı; İşte size " kaymaklı dondurma" kıvamında bir fıkra;
 ***
ABD Başkan George Bush'un yeni talimatı:
"Üzerinde resmim olan pullar bastırdım.
Bundan böyle başkanlığın bütün mektuplarında bu pullar kullanılacak"
 ***
Bir süre sonra görülmüş ki pullar zarfa bir türlü yapışmıyor. Başkan Bush küplere binmiş ve yetkilileri çağırıp sormuş;
"Üstünde resmim olan pullar yapışmıyor, arkalarına zamk sürmediniz mi?
- Sürdük efendim, demiş ve açıklamış yapışmamasının nedenini; "Vatandaşların pulun arka yüzüne değil de ön yüzüne tükürmesi efendim..."
 ***
Şu saatte bu fıkrayı birileri için yazmıştım ama hepten uykunuz kaçmasın diye adını yazmadım nasıl olsa siz anlarsınız...

İyi sabahlar efendim...

 Erdoğan ÖZGENÇ

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..