Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

İyi Söz Kar Etmiyor AKP

İyi söz kar etmiyor AKP’ye
Oysa
İnsan ve insanlık
İyi sözle bugünlere gelmiştir
Akıllı insan
İyi söze kulak verir değerlendirir
Yaşamına yeni yön verir
Ben bu yaklaşımı
Israrla ve ısrarla ülkemi yönetenlere
Öneriyor ve bekliyorum
Bugünlerin yönetenimiz AKP de
Beni dinleyip
İyi söze kulak vermeli
Yanlışlarından kurtulmalı
Ülkemizi güzele taşımalı
Yani
İyi söz kar etmeli AKP’ye
Benim anlayamadığım
İyi sözden neden alınıyorsun AKP
Görüyorum ki
İç barışı es geçiyorsun
Ayrılıkçı yaklaşımlarda yol alıyorsun
Bu yolun sonu kötüye çıkar
İç barış güçlendirilecek ki
Dış güçler
Bundan olumsuz etkilenecekler
Ülkemizle ilgili
Kötü düşünce ve yaklaşımlardan
Kaçınacaklar
Bu çıplak aklın da
Düşünsel aklın da
Olur verdiği bu durumdur
Bu bağlamda
İsmail Küçükkaya’ya bakışa
Ve değerlendirmelere bakıyorum
Şaşırıp kalıyorum
Öncelikle şunu söylüyorum
Bu adam
Size gelip ben programı yöneteyim
Demedi
Siz bu adamı kendiniz tercih ettiniz
O da
Programla ilgili ön hazırlık çalışması yaptı
Sizinle temasını kesmeden yaptı bunu
Ekrem İmamoğlu’yla gidip konuştu
Bu çalışma
Kıyamet koparılacak durum değildir
En nihayet
Seçim konuşmaları yapıldı
Bu safhada
Her aday görüş ve düşüncelerini söyledi
Bizler de
Dikkatli şekilde baktık ve dinledik
Yakınlarımızla durum değerlendirmesi yaptık
Hiçbirimizin aklına
İsmail Küçükkaya işi ayak oyununa çekti
Düşüncesi gelmedi
Bu açık oturum bir yazılı sınavı değildi
Soruları önceden verme bir anlam taşımaz
Sorular
Açık şekilde kişiye soruldu
Kişinin o konudaki görüşü alındı
Değerlendirme de halka bırakıldı
Israrla söylüyorum
Sevgili AKP
Bu bir açık oturumdu bir yazılı sınav değildi
Gerek Binali Yıldırım
Gerek Ekrem İmamoğlu
Partisel bazda İstanbul için yapacaklarını
Açık seçik anlattılar
İsmail Küçükkaya bunların ağzını bağlamadı
Her iki aday
Yapacaklarını güzel şekilde anlattılar
Sorarım size
Binali Bey söyleyeceklerini programladıklarını
Bir tane bile söyleyemeden kaldı mı ki
Kalmadı
Siz ne yaptınız sevgili AKP
Açtınız ağzınızı
Yumdunuz gözünüzü
İsmail Küçükkaya’yı
Ekrem İmamoğlu’nu
Batırdınız yerin dibine
Ülke yöneten partiye yakışmadı bu tavrınız
Koskoca Cumhurbaşkanı da
Benzer tavır sergiledi
Bu durum
Bir iç barış sevdalısı öğretmen olarak
Beni sarstı
Beni üzdü
Beni gelecek endişesine itti
Ben sizden şunu istiyorum
Bir kabul görmüş İktidar partisi olarak siz
Herkesi ama herkesi
İç barış çerçevesinde toplayın
Ger kalan teferruatları da                              
Barış çerçevesinde
Güzel söz ve öylemler eşliğinde
Gönül gönüle el ele yürütelim
Mutlu toplum olarak uzanalım geleceğe


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..