Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

iyi tatiller

iyi tatiller
 

Tatile mi gitmek istiyorsunuz? Bütün bir yılın yorgunluğunu mu atmak istiyorsunuz?1 haftalık rezervasyona mı ihtiyacınız var? Hem hesaplı hem de nezih bir mekân mı düşlüyorsunuz? Dilediğiniz kadar yiyip, içmek mi istiyorsunuz?

Durun!

beni aramayacaksınız!

Tatille ilgili düşüncelerinize gelelim

Unutun bunları! Unutmak istemiyor musunuz? O zaman kesenin azını açın bakalım. Ne kadar mı açmanız gerekiyor? Yurt dışından Türkiye’ye tatile gelmek isteyenin 2 katı. Evet, Yanlış duymadınız tam 2 katı. Hem 2 katı ücret ödeyeceksiniz, hem turistler kadar ne ilgi ve itibar göreceksiniz!


Size 2 yıl önce bir tatil anımdan bahsedeceğim;

Daha sonra da bu yazıyı yazmama sebep olan konuyu aktaracağım. Tam iki yıl önce Akdeniz de bir tatil yöresinden, bir otelden rezervasyonumu yaptırdım. Gelmişim 32 yaşına hayatım da 2 ya da 3 üncü tatilim olacak. Tabi acemilikte var, Arabama bindim ve gittim. “Malum biz nakliyecilerin her sene tatil yapma olasılığı yoktur”. Otele yerleştim, her şey çok güzel, deniz, kum, Ruslar, Almanlar, İngilizler. Otel turist kaynıyor, ne güzel dedim kendi kendime. Ülke ekonomisine büyük bir katkıydı. Almanların içinde Türk olan insanlar da vardı, tanıştık, arkadaş olduk.

Sohbet ilerledikçe, mevzu otel fiyatlarına kadar geldi, bizim Almanya da yaşayan Türk arkadaş aynı otelde benim ödediğim fiyatın yarı fiyatına kalıyormuş!

Ben şok!!!

Nasıl yani dedim. Evet, ben senin ödediğin rakamın yarısını ödüyorum dedi. Peki, otelde bir tanıdığın falan mı var dedim. Yoo dedi. Bizim almanlar da aynı fiyata kalıyor dedi. Ben de ikinci şok. Biz erken rezervasyon yaptırdık dedi, belki bu yüzden olabilir deyince biraz rahatladım. Bende bu senede uyanıklık yapıp, dedim tatilimi pahalıya mal etmeyim erken rezervasyon yaptırayım dedim. Hemen yine bir acenteyi aradım, dedim ben erken rezervasyon yaptırmak, Bu sene tatilimi daha ekonomik hale getirmek istiyorum dedim.

Aldığım cevap aynen şuydu...

Beyefendi üzgünüm, erken rezervasyon yapamıyorum. Aslında yapıyorum da, fiyat da indirim söz konusu değil dedi. Başımdan geçen hadiseyi anlattım.

Ama onlar turist!!!

Şimdi ben de bizim karadenizli temel gibi düşünmeye başladım, malum bende karadenizliyim ya, kafaya koydun bu sene tatili ekonomik hale getirecem. Ya önce yurt dışına çıkacam, oradan arayıp rezervasyon yaptıracam. Ya da gidip Türk vatandaşlığından çıkacam.

Yorum sizin...

Temel gibi mi düşünmeliyim, yoksa tatilden mi vazgeçmeliyim?

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..