Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '11

 
Kategori
Yılbaşı
 

İyi yıllar, nice güzellikler var henüz yaşamda...

İyi yıllar, nice güzellikler var henüz yaşamda...
 

EN SEVDİĞİM RENKLER, KARTPOSTAL


Bahçemdeki çiçeği kokladım. Yayla evimin bahçesinden güneşin doğuşunu izledim. Güneşin batarken bulutların eteklerini yaktığı, kızıllığı.

Gökkuşağından en sevdiğim rengi aldım kendime, mor. Bir şiir yaktı yüreğimi, güzel ötesi sevdalar, gözlerimi.

Geceleyin gökyüzünü salkım saçak dolduran yıldızlara baktım, katıla katıla güldüler, o gece... Böceğimden Ece'mden mektup aldım sakladım, arşivime. ...Bir yumoş aldım kendime, kitabımın başucuna koydum.

Çınar ağacının gölgesinden güneş ışığı saçlarımın teline ışıdı, yapraklarında melodi çalınırken hışırtısında bir şarkı tutturdum, ağacın gövdesine yaslanarak.
Bir çınar ki, gölgesinde huzurla, sevgiyle yaşadığım anneciğime sarıldım, onu kokladım, annemin o güzel kokusunu...

Mutlu olduğumu öyle farkettim ki, çok güzel gönül dostlarım oldu. Yazılarımın sözcüklerinde gizli duygularım, yazmadan yaşadığımı anlayamam ben.

Kuşların sesini dinlemek için yayla evime giderken dere boyu ağaçların arasında kuş sesleri ile yaşadım, bülbülün sesi var mı diye dinledim saatler süren sessizlikte...

Siz sevgili dostlarım . 2012 yeni yıla girerken, mutluyum, o eşsiz fotoğraflarınızı, düşünce ötesi yazılarınızı, sevdaya açılan şiirlerinizi, yürekleri yakan türkülerinizi, dinledim, paylaştım... Güçlü ve güzel, özel aile duygularınızı, inançlarınızı yaşadım, okudum, dinledim, duydum.

İYİ YILLAR, sesinizle, sizinle İYİ YILLAR...Mutlu yıllar...

 
Toplam blog
: 642
: 524
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Muğla'nın YERKESİK  beldesinde dünyaya gelmişim.  Yöremin o solunacak havasını, coğrafyasını çok ..