Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

15 Ekim '07

 
Kategori
Yoga / Meditasyon
 

İyileşmemize yardımcı düşünce modelleri (1)

İyileşmemize yardımcı düşünce modelleri (1)
 

Düşünerek zayıflamaya var mısınız?

Konu: Aşırı kilo

Hastalıklarımızın zihinsel nedenleri ve bu hastalıkları iyileştirecek düşünce modelleri..

Bu bölüm Aşırı kilosu olanları ilgilendiriyor..
Sizler de benim gibi duygusal ve de kiloluysanız okuyunuz!

Yazının içeriğinde, öyledir böyledir şöyledir diye, tahmin yürütülücek cinsten minsten, sizin bizim hepimizin çok laf ettiği, ama bir türlü de starlıktan indiremediği, cinsel minsel, etsel sütsel, şeysel seyler bulacağınızı sanıyorsanız, daha başında aldanırsınız..

Konumuz tamamen bedensel ve ruhsal..
Aslında çok duygusal...

Bütün hastalıklar hiçlikten gelmiştir ve yine hiçliğe dönecektir diyen ''Louıse L. Hay'' tüm hastalıklarımızın kendilerine göre, bir zihinsel nedenleri ve bu rahatsızlıklarımızın da iyileşmesini sağlayabileceğimiz bir düşünce modeli mutlaka vardır.. Demiş..

Çoğumuz için öylesine ürkütücü olan ''devasız'' sözcüğü gerçekte yalnızca, söz konusu hastalığın ''dış'' yöntemlerle tedavi edilemiyeceği, iyileşmek için ''İÇİMİZE YÖNELMEMİZ'' gerektiği anlamına geliyormuş..

''Bilmem gereken şey bana açıklanır.''
''İhtiyaç duyduğum her şey bana gelir.''
''Hayatımda her şey yolunda.''

Yukarıdaki yazılanlara inanıyorum diyebilmeliyiz!

Önce yapmamız gereken tek şey, ''ayaklarımız yere basarak'' (söz gelişi) düşünmek..

Yaradanın bizlere sunduğu sonsuz zeka'ya inanmak güvenmek ve başaracağım demek..

Sonra yine inanmak ve güvenmek ama bu defa kendimize..

Kendimize de güvenmiyorsak ellerimizle sarınalım kefenlerimize açalım çukurları atalım kendimizi kabirlerimize..

Yok bizler öyle yapmayacağız bizdeki olan hastalık ve rahatsızlıkların kökünü kurutucağız diyorsak o başka..
Nasıl mı?
İyi şeyler düşünerek.
''Savaşları da barışları da başlatıp bitiren art niyetler ve iyi düşünceler değilmidir?'' (SR)

Örnek!

Aşırı Kiloluk!

Hayattan korkma.
İncinme, aşağılanma, eleştiri veya cinsellikten korunma ihtiyacı duyma.
Duygulardan kaçma.
Güvensizlik, kendini reddetme.
Doyum arama..

Yukarıda saydıklarımız aşağı yukarı ama az haliyle ama çoğaltılarak benzerlik taşıyorsa ve zihnimizi bunlar meşgul ediyorsa, için için bizi yiyip bitiriyorsa yapacağımız şey, bu düşüncelere karşı sevgiyle düşünce modeli geliştirmek..

Nasıl mı?

Örnek!

Ben duygularımla barış halindeyim.
Olduğum yerde güvenlik içindeyim..
Kendi güvenliğimi kendim yaratıyorum..
Kendimi seviyorum ve kendimi onaylıyorum.
Eksi düşünceler bana vız gelir tırıs geçer..

Diyor muyuz?

Demiyorsak da bundan sonra diyeceğiz efendim.

Zayıflamak istiyorsak yukarıdakileri not alıyoruz ve her Allah'ın günü gerektikçe dua gibi gibi tekrarlıyoruzzzz..

Çünkü, bunu biz istiyoruz!
Biz kim mi?
Kendimiz ayol ne çabuk unuttuk? :)

Ben sizi çok seviyorum!
Ya siz beni?

Gönül notum: Değişik hastalıklar üzerine ve o hastalıklara göre üretilen düşüncelerle yeniden buluşmak üzere..

''Bütün hastalıklar korksun bizden, neden derseniz, önce şifası Allah'tan, sonra bizde de ondan.'' (SR)

Veeee melekler öpsün sizi.. :)

Kaynak bilgiler:Yazar ''Louıse L. Hay'' bizlere örnek olan çalışmalarından..

Fotoğrafları artık sormayınız neredendir diye çünkü, Milliyet galeriden olduğunu artık tüm dünya biliyor..
http://galeri.milliyet.com.tr/

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..