Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Nisan '11

     
    Kategori
    Ben Bildiriyorum
     

    İyilik Melekleri’ne bir ödülde cezaevinden

    İyilik Melekleri’ne bir ödülde cezaevinden
     

    23 Nisan Cezaevi Resim


    Türkiye Güçsüzler ve Kimsesizlere Yardım Vakfı; 23 Nisan etkinlikleri nedeniyle katıldığı Ankara Çocuk Ve Gençlik Kapalı Ceza İnfaz Kurumu tarafından ödüllendirildi. 

    Türkiye Güçsüzler Vakfı Genel Başkanı Gülgen DURAL ve Gönüllülerin katıldığı kutlamada Cezaevi Müdürü Necmi ACUN tarafından teşekkür plaketi verildi. Kutlamada verilen plaketi yoğun programı nedeni ile erken ayrılan Genel Başkan Gülgen DURAL’ın yerine Türkiye Güçsüzler ve Kimsesizlere Yardım Vakfı adına Gönüllümüz Ferda KENDİRLİ aldı. Konuşmasında ” Mustafa Kemal Atatürk ‘ün bize emanet ettiği ve dünyada tek olan 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda beni duygulandırdınız . Yavrularım belki istemeden geldiğiniz burada çok güzel işler yapmışsınız. Artık gözümüz arkada kalmayacak.Hepinizi emeklerinizden dolayı tebrik ederim.Ayrıca Cezaevi Genel Müdürümüz ve konuklara da bizleri davet ettiği için Türkiye Güçsüzler ve Kimsesizlere Yardım Vakfı olarak çok teşekkür ederiz.”dedi 

    Düzenlenen etkinlikte Türkiye Güçsüzler ve Kimsesizlere Yardım Vakfı tarafından hazırlanan kumanyalar dağıtıldı. Kutlamada 23 Nisan 1923 adlı slayt gösterisi oynatıldı. Tutuklu/Hükümlü gençler tarafından sergilenen Ankara Seymenleri adlı halk oyunu gösterisi izleyicilerden büyük alkış aldı. 

     
    Toplam blog
    : 1
    : 252
    Kayıt tarihi
    : 25.04.11
     
     

    Türkiye Güçsüzler ve Kimsesizlere Yardım Vakfı Basın ve halkla ilişkiler sorumlusu..