Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '13

 
Kategori
Şiir
 

İyilik Ülkümüz

İyilik Ülkümüz
 

İyilik olmasa bunlar böyle sevinç içinde olabilirler mi?


İyilik getirir

Toplumsal barışı

İyilik getirir bireysel sağlığı

İyilik getirir bolluğu bereketi

 

Kim ki

Düşüncede söylemde

Tutum ve davranışta iyidir

Odur işte Allah’ın övdüğü insan

 

İyiliktir

Bizi birbirimize bağlayan

Acımıza ortak yapan

Sevincimizi paylaştıran

 

Sadece iyilik yapanlar yaşarlar

Kesintisiz barışı

Ben ona o ona yapınca iyilik

Kötülük yer bulamaz ki aramızda

 

Gelin bir güzellik yapalım

İyilik ülkümüz diyelim

Karşılıksız iyilik yapalım 

Görelim yaşamda yarattığı güzelliği

 

Sesleniyorum işte benim ülküm iyilik

Dileğimdir herkes de seslensin

Benim de ülküm iyilik desin

Barış kaplasın tüm evreni

Şenlensin o barışta şu gönül

 

Saygılarım sana ey iyilik

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..