Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

İyiye Güzele Yönelelim

İyiye Güzele Yönelelim
 

Ela hanım benim bir diğer canım:)


Önümüzdeki seçimde
Halkım
Şahsi çıkar için değil
Toplum çıkarı için oy kullanalım

Seçim sonucu
Toplumsallığı güçlendirsin
İnsanlar
Kardeş olduklarını bilerek
Oy kullanmayı kabullensinler

Suçlayanı değil
Ayıplayanı değil
Kendi işini doğru yapanı
Ve daima güzel düşünen
Ve güzelle buluşanı tercih etsin
Halk

Ayıplayan bencildir
Suçlayan bencildir
Kendi işlerini doğru yapmaz böyleleri
Ve
Güzel düşünmezler
Güzelle buluşmazlar

Bu noksanlıklar
Yaşayanları kötüye götürür

İlk başta
Derin düşünmeden uzaklaştırır kişiyi

Derin düşünmeyen
Güzel düşünmez
Güzel düşünmediğinden dolayı
İşinde başarı kaydetmez

Elinden iş gelmezdir böyleleri
Kuantum düşünme tekniği
Saydıklarımı ilke olarak kabullenir

Aslında bu yaklaşımlar
Deneysel yaklaşımlardır
Deneyen görür
Çirkin düşünen çirkinle
Güzel düşünen güzelle buluşur
Deneyin görün

Seçimde oy kullanırken
Bu söylediklerimi dikkate al halkım

Ve halkım
Mutluluklara ulaş mutluluklara

Ülkede
İç barış gerçekleşsin safiyane
Herkes herkesi kardeş gözüyle görsün
Dayanışma gerçekleşsin
Yeni üretim yerleri ortaya çıksın

İnsanlar
İşli kayıtlı olsun
Emek özgürlüğü gerçekleşsin
Emek sömürüsüne karşı tavır alınsın
Artı değer
Herkes arasında eşit dağıtılsın
Kimsenin hakkı kimseye geçmesin

Bu bağlamda
Dış ilişkiler de barış çerçevesinde yürüsün
Üretim tüketim ilişkileri
Hem içte hem dışta üst seviyeye çıkarılsın

Devletimiz sevgili halkım
Barış ve yardımlaşma üzerine
Tüm dünyaya örnek olsun

Dünyanın neresinde olursa olsun
Yaşanan bir huzursuzluğu
Barışçıl yaklaşımlarla ortadan kaldırsın

Böylece
Türkün geleneksel ülküsü olan
“Türk cihan hâkimiyeti ülküsü” gerçeğe dönüşsün

Dünya
Türk ülküsü egemenliğinde cennet olsun
İnsanlık şaha kalksın

Ben ille de derim ki sevgili halkım
Sen seçimde oy verirken bunları düşün
Düşün ki
Hem sen hem diğer halklar sağlıklı yaşamı yaşasın

Ne güzel olur değil mi ama
Ne güzel olur değil mi ama

Gel halkım
Gel halkım
Gel halkım
Bir kez olsun dinle beni
Küçük hesapları bırak
Büyük hesaplar peşine düş

Sağlıcakla kalınız

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..