Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mart '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

İyiyim ben

İyiyim ben
 

Sen ben biz 

Nerelerden geldik buralara bu işte tam bir muamma. Radyoda Emre Aydın çalışıyor. İyiyim ben diyor uyku hapları yalan dolan işte böyle iyiyim bende. Sen nerelerdesin nelerle uğraştığın hakkında hiç bir fikrim yok . Seviyorum dedin özledim dedin ama senden kalan bana kocaman yanlızlık oldu.Bilirimki sen gitmeseydin diyorsun. Ama bazen uzaklara gitmek sevdiğini bile bile kaybetmekten çok daha iyi gelir insana.Zarar vererk yaşamaktansa uzakta kalmak iyidir kimi zaman. 

Sen gittin diyorsun bense kal demedin diyorum. Birbirimize kabahat bulup birazda vicdan rahatlıyorsun belkide ama bu öyle değil sende gayet iyi biliyorsun. Uzun uzadıya geçen geceler heyecanla uyanışlar sabaha. belki bir sabah kapıda işe gitmek için hazırlandığımda sen çıkacaksın karşıma. 

Belki...... 

Sonsuza kadar yanyana gelemeden ömür geçecek. saçlarımız akların gözlerimiz yılların gölgesinde son kez bakacak birbirine. keşkeler dolanacak dilimize . Ama nafile kalacak herşey. Oğlumuz kocaman delikanlı olmuş olacak ve belkide kendi oğlunu büyütüyor olacak. 

Ama... 

Hiç birşey geçen yılları geri getirmeyecek. Kararsızlıklar nereye götürür bizi bilmiyorum. 

Minik bir ayna bulamaya çalışıyorum içimde. Aynada gördüğüm sensin ama yanımda göreceğim sen misin bilmiyorum... 

 
Toplam blog
: 6
: 1023
Kayıt tarihi
: 23.04.10
 
 

Dünyanın ucunda bir gül açılmış Efil efil esen yele merhaba Karanlığın sonu bir ulu şafak Sarp ka..