Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Kasım '19

 
Kategori
Öğretmenler Günü
 

İz Bırakanlar Unutulmaz

Bir insanın yürekten  emek vermesi  çok zordur. Büyük sorumluluk ve cesaret  gerekir.

Bir tohum düşünün;
 Onu büyük hevesle alırsınız küçücüktür. Korunaksız şekilsiz hiçbir ifade etmez belki de. Bir umutla mis kokulu yağmur yağmış toprağa ekersin.  Sabrıyla toprağın güzel bereketiyle sularsın.  Sevgisiyle şarkılar söyler.  Sabahın şems ile toprak ana bütünleştikçe yavaş yavaş filizlenmeye başlar. İşte o zaman umudun; sabrın sevginin emeğini görürsün.

Zaman içerisinde büyütmeye çalışırsın
Güneşi
Yağmuru
Toprak olursun.

Toprağa ektiğin tohumu büyük zorluluklara karşı koruyup kollar büyütmeye başarırsın. Hayata  karşı çınar yapmayı başarırsın. Bir umutla diktiğin tohum büyümüş;
Umutlara umut dim dik ayaklarının üzerinde duran  geleceğe ŞEMS olmuş...

Bu hayatta ya İZ bırakırsın ya SİS benim hayatımda iz bırakan değerli öğretmenlerimden bahsetmek istiyorum.

Yıl 2009 deli zamanlarım...
Çılgınlıkta zirve yaptığım dönemler idi.
Hayat bazen tatlı bazen acılı sancılı geçtiği dönemlere baktığım da bana neler katmış benden neler götürmüş  neler getirmiş...  Karadeniz gibi fırtınası gibi esip gürleyen  de olsam  hep kendimi geliştiren okuyan düşünen başkaları neler yapıyor izleyen empati kurmaya çalışan birisi idim. O zamanlar gençliğin verdiği delilikle çok şeyleri anlamlandırmakta zorluk çektiğim şeyleri şimdi daha iyi anlıyorum. Lise hayatımın bana çok şeyler kattığını şimdi  anlıyorum...

Hayatımıza doğru öğretmenlerin girmesi çok büyük şans olduğunu düşünüyorum...

Benim lise hayatımda bana tek sözünü geçiren ve beni dizginleyen idi. Benim gibi deli dolu birisini  dinginleştirmekten hiç kolay değildi.  Lise hayatımda birçok şeye ona borçluyumdur. Beni ailem gibi koruyan kollayan her zaman yanım da olan öğretmenlerimden birisidir. Okuldan eve giderken eve gidince beni arayacaksın diye  aramazsam ertesi gün fırçanın en alasını çekerdi. Şuan tatlı tatlı anlatıyorum ama o zamanlar dik başlıyım nasıl sinirleniyordum... fırçayı çekerdi üzülürdü çok üzerine gittim mi acaba diye gelip sarılırdı.  Okulu gitmediğim zaman sen nerelerdeydin niye gelmedin yalanda  söylemezdim tek tek dökülürdüm...  Beni her zaman okulda takip ederdi ne yapıyor kimlerle arkadaşlık yapıyor hep gözü üzerinde idi...  Hatta  kılık kıyafetimin rengine kadar bilirdi uyumsuz olsaydı bugün olmamışsın diye laf atardı. Cebimde  paran var mı yok mu diye sorar idi. Şuan hedeflerime ve hayallerime emin adımlar ilerlerken bir çok kişinin emeği vardır .Okul  hayatımda bana çok emeği geçen kelimelerin gerçekten yetersiz kaldığı yerdeyim hakkınızı hiç bir şekilde ödeyememeğim birisidir...  Lise hayatımda bana felsefeyle tanıştıran  okumayı sorgulamayı kendimi nasıl geliştirmem gerektiğini öğretiniz için çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.

Lise hayatımdan sonra da beni  hiç yalnız hiç bırakmayan
Bana dost, arkadaş ben ağlayınca benimle ağlayan yüreğiyle bana sarılan….
Evine gidince kendi çocuğu gibi misafir edip sevgisiyle gönderen…
Maddi ve manevi desteklerini hiçbir şekilde eğitimine boyunca beni yalnız bırakmayan;
DEĞERLİ ÖĞRETMENLERİM hiçbirinizin hakkınızı ödeyemem İYİ Kİ VARSINIZ...
ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.

Hayatıma İZ bırakan CAN USTAM;
23.11.2017 bugün bana kendi cübbesi giydirdiği gündür.

Bazen hayatınıza öyle birileri  girer ki ;
İYİ Kİ DERSİNİZ HİÇ CESARET EDEMEDİĞİM HEP AKLİM DA OLUPTA YA NE GÜZEL MESLEK DEDİĞİM AMA DİSLEKSİ OLDUĞUM İÇİN BUNA BİR TÜRLÜ CESARET EDEMEDİM BİR DURUMDAYKEN  BÖYLE CESUR TEMİZ YÜREKLİ ADALETİN HİRKASİNİ GİYMİŞ  İNSANLARİN HAYATLARİN VE YÜREKLERİNE DOKUNAN KADINLA TANIŞIRSINIZ

 VAYYYY BE DERSİN…
 HELAL OLSUN BÖYLE HUKUKÇULARDA VARMİŞ DEDİĞİM KADİNDİR.BÖYLE ADALETİN HIRKASİNİ GİYMİŞ  KADİNİN CÜPSESİNİ GİYDİĞİM  İÇİN ÇOK GURURLUYUM..

BAZI ÖZEL İNSANLAR VARDİR SEVGİLERİNİ YÜREKLERİMDE HİSSEDERİM  @av.tulaybekar GİBİ DEĞERLİ USTAM .

Kendimden emin bir şekilde adalet  yolunu çizmekten de kendimle gurur duyuyorum. Hiç bir şekilde kimse beni yıldıramadı yıldıramayacaktır asla hayallerimden hedeflerimden vazgeçmedim vazgeçmeyeceğim …


 ULU ÖNDER ATATÜRK BAŞÖĞRETMEN;
Milleti için yaptığı devrimlerde en önem verdiklerinden biri de eğitimdi. Bunu kendisi de her fırsatta dile getirmiş ve sözleriyle öğretmenlerin bir ülke için ne kadar önemli olduğunu tekrar tekrar vurgulamıştı.  Öğretmenlere düşen görevse her daim O'nun izinden yürümek.

Dünyanın her tarafında öğretmenler insan topluluğunun en özverili ve saygıdeğer unsurlarıdır. ATATÜRK

 

 
Toplam blog
: 44
: 146
Kayıt tarihi
: 31.10.19
 
 

Merhabalar kendini anlat deyince ilk aklıma; Mevlana Celaleddin Rumi   şu şiir aklıma gelir. Güneş ..