Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '08

 
Kategori
Edebiyat
 

İz bırakmadan sil beni

nasıl hırpaladım seni
nerelerine sakladım anılarımın
yüreğimin sana yanan kısımlarını
parçalara ayırdım
öfkemin azgın sularında seni
ne kadar boğmak isterdim bilemezsin
ben seni sevdim sen beni sevemezsin
istemeyerek yazdığın gönül tahtandan
iz bırakmadan sil beni
ve yoldaki işaretleri
kanatlarına bindiğin gidişlerin
dönüşlerin de arama
her seferin de kucak açamam sana
ben seni sevdim sen sevemezsin ama
zavallı yüreğimi kandıramıyorum
senden yana
al tüm yaşanmışlıkları
alda git
sensizliğin karanlıklarında
alıştım yaşamaya

 
Toplam blog
: 32
: 256
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

Güzel sanatlar mezunuyum. Resim yapıyorum. Şiir yazıyorum. Futbol hastasıyım. Sergilerim oldu. Resim..