Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '07

 
Kategori
İlişkiler
 

İZ

İZ
 

Alıştık hep birilerine, alışıp bir olduk sandık. Sonra bakıp uzaktan peki niye şimdi, niye dün olamadı bu. Olamazdı boğmaktaydı hayat. Boğduğunu sanırdık oysa bir olmak hevesi içerisinde. Bir heves nefes almak. Bir heves sarılıvermek. Bir heves işte canım geçer.
Ait olmayı kabullenemeyiz alıştık alışkanlık deyip red ederiz. Bebeler koyarız gün ve gün hayata, bebelere sırtımızı dönüp öğlen sıcağında bir heves kendimizi ararız. Kim olmalıydı ben kim?
Nerelerdeydi oysa biz, nerelere vardı kim. Ayrılıklarımıza anlam bulur bir de üstüne nedenler. Yalnızlıklarımızı kutsar erdem eğleriz.

Gülüyorum sadece gülüyorum. Ne çok acemiyiz ne çok gereksiz... Ne çok ...
Alıştık alışırız da ne var ki...
Suçmuş gibi.
Suçtur oysa, saçtıklarımızı kendi bencil kimlerimize alaşağı ettiğimiz yapamamalarımız.

Suçluyum...
Suçlusun...
Kim,
O kim...
?!...


Hiiiç öylece yürüyoruz işte saca saca...



Sesizce bakmak uzaktan
Yeni doğan günü sabırla karşılamak.
Renklere anlam bulmaya çalışmak...
Zamana tutunmak.
Ve öylece sesiz uzak,
Beklemek...

Eser mi rüzgar...
Ne zor...

Yanımda
Levrek tablası,
masanda
rakım,
beyaz peynirim.
Bir de yağmur yağıyorsa üstüne
anason kokulu...

-NEREDESİN?

hiiiiç
Balık pazarında
ayak izlerini arıyorum...
EA


Yeşim hanımın kolu iyileşmiş yaşasın, buyrun okuyun ve bakın ne kadar ne halledebiliyoruz.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=65375
Ali Gel, ben bu adamdan nefret ediyorum, zira durup durup vuruyor. Al gene vurdu...
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=65591
Şahin dostum yitirdiğine yazmış, yiğidine gidenine. Babasına acıyı kavurmuş. Ruhu şadolsun.
http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=65646
 
Toplam blog
: 97
: 635
Kayıt tarihi
: 04.01.07
 
 

öylecene yazmak istiyorum... Hepsi bu. ..