Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Izdırabım

Şimşekler gibi gürlemek istiyorum

Şiddetle, hışımla, tutkuyla

Ağlamak, ağlamak istiyorum

Bardaktan boşalırcasına

Sönmüş bir yanardağ iken patlamak

Tüm lavlarımı kusmak istiyorum

Su gibi saf ve masum kalmak

Ama coşkunca akmak istiyorum.

İçimdeki beni dövmek istiyorum bazen

Bazen de onunla konuşup yatıştırmak

Bedenim küçük geliyor bana iki beden

İstiyorum ruhumu sebest bırakmak.

Düşünüyorum dilim varmıyor söylemeye

Engel olmak istiyorum bu duyguların bilinmesine

Engel olamıyorum

Ben ruhumu bastıramıyorum

Dilim konuşursa elimden bireşyler kopacak

Kırılarak, küserek kızarak

Dilim susarsa, beynim düşüncelerden yok olacak

Izdıraplarım artacak



M.Armağan Bayraktar

 
Toplam blog
: 26
: 789
Kayıt tarihi
: 06.09.08
 
 

20 yaşında tiyatro oyuncusuyum. Düşünen bir insanım. Edebiyatla aşırı derecede ilgiliyim. Şu anda sa..