Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '11

 
Kategori
Mizah
 

İzdivacınıza talibim!

İzdivacınıza talibim!
 

Ne dersiniz açalım mı paravanı?
Azcık dur hele, sıkmayın beni yav, öteki kanala giderim valla!
Ehem, şeyy en doğal hakkınız tabi!!
Alkııış hanımefendiye!
Ha şöyle! Muyittin abiden yorum alayım önce!
Anlaşırsanız olur tabi, neden olmasın?
Sağolun yüreğime su serptiniz!
İkna oldunuz mu, açayım mı paravanı?
Hayrünnisa abla ne der acaba?
Beni dinlersen önce bir konuşun!
Nikahı basma hemen diyorsunuz yani!
Valla doğru çok sağolun!

Birlikte çay içmeye gidecek misiniz?

Yav bi dur, başka taliplerimi de görüp öyle değerlendireceğim belki, alla allaaaa!
Evlilik kararı veriyoruz yani!
Belki kaderime başkası yazılmış!

Beyefendiye bazı sorularım olacaktı!
Sosyal güvenceniz var mı, seseka bakur falan!
Dağınık mısınız, çoraplarınız salonda çıkarır mısınız?

Özel bir şirketin muhasebe departmanından emekliyim!
Aylık gelirim 800 ile 1800 lira arasında değişmektedir!
Şu an kriterlerime uygun bir bayanla izdivaç düşünmekteyim.

O benim işte!
Göreceğiz bakalım!
Ama kalbi olan bayanlar bakmasın yüzüme!
O kadar yakışıklısın yani!
Riçirt giri gözünün önüne getir!

Evveeet, nihayet açıyoruz paravanı!
Onda bunda şundadır, şunda bunda ondadır!
Mavi boncuk kimdeyse benim gönlüm ondadır!
Kadehinde zehir olsa ben içerim bana getir!

Benim için taa buralara kadar geldiğiniz için sağolun!
Yok, yok yakında oturuyorum zaten!
Eviniz kira mı?
Dört katlı evim var benim!
Üstüme daire isterim!
Zemin katı veririm!
Balkonlu isterim!
Teras vereyim!
Aman çatı akar ne yapayım?
Hem dizlerim ağrıyor merdiven çıkamam!

Ahirete yolculuk durumları falan olursa mal mülk ne olacak?
O zaman gelsin hele, bakarız!

Burçlara bakan abla ne der bu işe!
Sizin aradığınız kişi bu bence!
Ama elektrik almadım ki ben bu adamdan!
Elektrik alıp da ne yapacaksın?
Hem ikinizde kovasınız, bu adam mutlu eder seni! Yükseleni cömerttir ve paraya önem vermez!

İşime karışmayın!

Kaç kez evlendiniz?
Daha önce başarısızlıkla neticelenen dört evlilik yaptım!
Şimdi dört oğlumla birlikte yaşıyorum, bekar hepsi!
Dört dairede dört çocuk oturuyor yani!
Yok ötekiler kirada!

Eşlerinizden anlaşarak mı ayrıldınız peki?
Yok yok, hakkın rahmetine kavuştu hepsi!
Kapatalım paravanı!

 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..