Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '14

 
Kategori
TV Programları
 

İzleyiciden '' Mustafa ve Burçin yeniden aynı Projede olsun'' Baskısı !

İzleyiciden '' Mustafa ve Burçin yeniden aynı Projede olsun'' Baskısı !
 

Bildiğiniz üzere geçtiğimiz çarşamba gecesi Merhamet dizisi final yaptı..

Ve bu final can sıkıcı ve yakıcı oldu..

Kim ne derse desin ; konunun böyle bağlanması ve finalin bu şekilde belirlenmesi pek de akıl karı bir iş olmadı..

Mutlu son beklenirken trajedi ile karşılaştık..

Elbette senaristlik benim işim değil..

Yol göstermek de haddime değil..

Ama ben izleyici ve izlediğini yorumlayan biri olarak bu düşüncemi paylaşıyorum sadece..

Aslında benim bahsetmek istediğim başka bir konu..

Mail adresime bir kaç tane mail gelmiş..

Bir baktım aynı konuda..

Merhamet’in Sermet’i Mustafa Üstündağ ve Deniz’i Burçin Terzioğlu hakkında..

Bildiğiniz üzere dizinin asıl çifti Fırat ve Narin idi..

Ama Sermet ve Deniz ikilisi son 10-15 bölümde bu konuda çok daha ön plana çıktılar..

İzleyici onları ayrı bir sevdiler..

Ki buna ben de katılıyorum..

Burçin Terzioğlu’na tek kelime ile hayranım..

Mustafa Üstündağ ise duruşunu hiç bozmayan ender isimlerden, ADAMlardandır..

Bu güzel ikili için sevenleri twitter da bir hashtag açmışlar..

Yeni yapımlarda yeniden yan yana olmaları için..

#mustafaveburcinyeniden diye..

Bu tagı yazarak onların isteklerine ve yazdıklarına ulaşabilirsiniz..

Benden destek istemişler..

Başımla beraber..

İşte size destek..

Ayrıca..

Helal size Merhamet severler..

Dilerim istediğiniz olur..!

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..