Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Turist Rehberi Sinan Tortum

http://blog.milliyet.com.tr/turistrehberi

27 Aralık '06

 
Kategori
İzmir
 

İzmir' de kronik bir sorun: otobüsler

İzmir Büyükşehir Belediyesi' nin toplu taşımadan sorumlu yetkililerinin iyi niyetinden şüphe etmiyorum. Ancak, toplu taşımacılığı kullanan bir İzmirli olarak, bence İzmir'deki en temel sorunlardan biri toplu taşımacılık...

Tıklım tıklım otobüsleri gördükçe, İzmirliler' in buna layık olmadığını düşünüyorum. Bence üst düzey yetkililer bizim yaşadıklarımızı yaşamıyorlar. Benim toplu taşımada şahsen tecrübe ettiklerim, çağdaş bir şehirde olması gerektiğinden çok çok uzak. Burada, sebebini anlayamadığım düğüm olmuş bir sorun var.

Avrupa örnek olsun, Norveç'ten hatırlıyorum bir hattaki otobüsün gideceği duraklar, takribi varış saatlerinin yer aldığı tarifeler var. Bir durakta bekliyoruz, otobüs ne zaman hareket etmiş, ne zaman bizim durağa gelecek tamamıyla belirsiz.

Antalya' da klimalı otobüs ve halk otobüsü uygulaması oldukça yaygın; biz de ise bu yaygınlık olmadığından özellikle yazları büyük sorun.

Tekrarla, herşeyi anlayışla karşılıyorum ancak, toplu taşımada yaşadıklarımı anlayışla karşılamakta zorlanıyorum.

 
Toplam blog
: 19
: 4205
Kayıt tarihi
: 27.12.06
 
 

Norvecce-Ingilizce Turist Rehberi olarak, yaşadıklarımı, düşüncelerimi ve özlemlerimi iddiasızca ..