Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Aralık '06

 
Kategori
Blog
 

İzmir' den kimler geliyor?

İzmir' den kimler geliyor?
 

Arkadaşlar, hepimizi bir iki gündür şu buluşma heyecanı sardı. Tabii aklıma da yine birşey geldi? Sor, şaşırdın mı diye, dediğinizi duyar gibiyim. :)))

İzmir-İstanbul yolcuları... Var mısınız toplanıp gitmeye? Düşünsenize Voltron şeklinde bir giriş yaptığımızı İstanbul' a... Bana kalsa özel otobüs tutup gidelim derim ama bilemiyorum 8 saat katlanabilecek olan var mı? Daha doğrusu katlanmak değil de, buna vakti olan var mı?

Düşünebiliyor musunuz? Doluşmuşuz bir otobüse, herkes blogcu. Gece biter, yol biter, sohbet bitmez yahu... Tabii bir de işin kasılma tarafı var. Hahaha... Biz önce tanıştık naabeerr, şeklinde...

Ay yok, olsun bitsin bir an evvel şu buluşma da yazarlık tarafım yine gün yüzü görsün. Kaçtır nasıl yazılar yazıyorum yahu :)))

Sahi, bu konuda ben çok ciddiyim. Eğer sizin de aklınıza yatıyorsa böyle bir organizasyon yapalım. Önce, otobüs kiralamaya giderkenki buluşmada birbirimizin yüzüne alık alık bakalım :)), sonra birbirimize alışalım, daha sonra firmayla gidip anlaşalım ( bu arada iyice kaynaşalım) , herşeyi hallettikten sonra da gidip birer kahve içelim... Tabii mümkünse üç kişi olmayalım, otobüs dedik di mi :))

Herkese kocamaaan sevgiler gönderdim... İyi bakın kendinize ve kaleminize...

NOT1: Kararlı yorumlar atalım arkadaşlar, bilmem ki olmasın aralarında. Bir de çabuk yazalım, bilet bulamayıp kalmayayım buralarda, değil mi ama :)

NOT2: Bu heyecanla kendime ters düşüp habire blog kategorisinde yazmışım, hemmen düzelttim hepsini hehe... Sadece bu kaldı, İzmirlilerin ilgisini çeksin diye...

 
Toplam blog
: 132
: 2482
Kayıt tarihi
: 24.09.06
 
 

Dünyayı, yaşamayı ama adam gibi yaşamayı, arkadaşlığı, dostluğu ve en önemlisi çocuğumu, müziğimi..