Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '08

 
Kategori
Engelli Eğitimi
 

İzmir 2.Uluslararası Özel Eğitim ve Otizm Sempozyumu




Bu yıl 2'ncisi yapılacak İzmir Uluslararası Özel Eğitim ve Otizm Sempozyumu'nun açılışını Dilek Sabancı gerçekleştirecek. 23 Ekim-25 Ekim tarihleri arasında düzenlenecek sempozyuma, Çeşme ev sahipliği yapacak.
Ege Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Psikoloji Bölümü ve Tıp Fakültesi Psikiyatri Anabilimdalı ile Otistik Çocukları Koruma ve Yönlendirme Derneği (ODER) işbirliğiyle gerçekleştirilen Uluslararası Özel Eğitim ve Otizm Sempozyumu için Dilek Sabancı özel olarak İzmir'e gelecek.
Açılış konuşmasını da Dilek Sabancı'nın yapacağı sempozyum, Çeşme Altınyunus Otel'de düzenlenecek.
3 gün sürecek sempozyum çerçevesinde, otistik özellikleri olan bireylerin tanı, tedavi ve eğitim sürecinde yer alan yaklaşımlar, uygulamalar ve alanındaki gelişmeler üzerinde durulacak. Ayrıca etkinlikte bu çocukların ailelerinin karşılaştığı sorunlar, sorunlara ilişkin çözüm yolları ve ailelerin eğitimdeki rolleri ile eğitimdeki rolleri ile ilgili konulara yer verilecek.
Sempozyumda, aileler, farklı alanlardan akademisyenler, uzmanlar, özel eğitimciler ve diğer ilgililer arasında bilgi alışverişi ve işbirliğinin sağlanması ve konunun öneminin kamuoyuna duyularak toplumsal duyarlılığın arttırılmasının hedeflendiği belirtildi. Hem bilimsel, hem de sosyal yönden zengin içerikli bu sempozyumda, konuyla ilgili araştırmaları ve gelişmeleri takip etmek, bilgi ve deneyimleri paylaşmak isteyenler yararlanabilecek.

Saygılar

Aylin Atasagun

 
Toplam blog
: 53
: 4924
Kayıt tarihi
: 07.07.07
 
 

Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Eğitim Programları ve Öğretim Bölümünden mezun oldu. ..