Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '15

 
Kategori
İzmir
 

izmir Buca Belediyesi TİM Kurdu

izmir Buca Belediyesi TİM Kurdu
 

İzmir Buca Belediyesinin kendini sevdiren ve en önemlisi seçim zamanında değil işinin başında bizi, Buca ahalisini seven başkanı var.


Buca Belediyesine tabela vergisi ile başlayan ziyaretim çevre temizlik vergisi ile devam etti. İlk gittiğimde karşımda hoşgeldin diyen gülen yüzleri görünce alla alla ne oluyor oldum. Sonra işim için gerekli masalara geçince de çay alır mısınızı duyunca hepten şaşırdım. Bugün şanslı günüm deyip içimden dilekler diledim.

Tekrar ödeme yapmaya gittiğimde kapıdan girişte hoşgeldiniz deyip ışıl ışıl bakan gözleri görünce ayy ne güzelll dedim ferah ferah içeri giriyorum. Sıra numaram hemen veriliyor ve fazla sürmeyen zaman ile işlemin bitiyor.

Işimi bitirmiş çıkacaktım ki oğlumla ilgili iş başvurusunu kendim yapabilir miyim diye sorayım dedim. Vee yine  hoşgeldiniz ile karşılandım  ( ' hoşgeldiniz' kelimesine dahi  hasret kalmışız ) oğlum yanımda yok ben başvuruyu yapsam olur mu ? dediğimde  Özer Doğan Bey oğlumun gelmesinin daha uygun olduğunu söyleyip, işbaşvurusu hakkında  bilgi verdi.

Iş başvurusu  ;

Maaş, servis, yemek, Bucaya yakınlık, firma güvenirliği araştırılarak daha yeni oluşturulmaya başlanmış olan birimde anlaşmış oldukları firmalar var. Geçen ay Hugo Boss firmasının toplantısı ve personel alımı  olmuş. Bu ay Yurtiçi kargo personel alımı başlatmış. Şirketler kendileri de personel alımları için isteklerde bulunabiliyor. Şu an sınırlı gibi görünen şirket sayısı eminim ilerleyen zamanlarda artarak devam edecektir.

Tek yapmamız gerek TİM'a gidip işbaşvuru formu doldurmak ve beklemek ki iş arayanların iş bulabileceği yardım alabileceği bir merkez.

Özer Doğan Bey Toplumsal İletişim Merkezi koordinatörü TİM'in Buca Belediyesi Başkanımız Levent Piriştina'nın isteği ile oluşturulduğunu belirtti.

TİM'in hedefi; Dernek, muhtar, vatandaşların taleplerinin, işlemlerinin, şikayetlerinin, belediyenin birden fazla birimi yerine tek elden takip edilmesini sağlamak.

TİM içerisinde kurulu olan masalar; Muhtarlar, dernekler, istihdam, engelliler, gençlik ve spor , esnaf masası.

Başvurular, istekler,şikayetler elektronik program yardımı, telefon ile ya da şifaen yapılıyor.

Telefon ile çağrı merkezi arandığında talep ve şikayetler  ilgili müdürlüğe sevk ediliyor. İşlemler ilgili müdürlük tarafından takip edilip haberdar ediliyor.

Kuruma yönlendirme çağrı merkezi telefonu : 999 28 22

Elektronik programlar yardımı ile yapılmak istenir ise e-mail adresi : info@buca.gen.tr.

Hangi şekilde olursa olsun yapılan taleplerde T.C. kimlik ve telefon numaraları zorunlu, telefon numarasının gizli tutulması istendiği takdirde aranan birimler tarafından gizli tutuluyor.

TİM' bağlı dış ekip de kurulmuş. Yerinde tespit ile ilgili müdürlüklere dış ekip tarafından  bildirimler yapılıyor.

Ödeme yapmak  ve iş başvurusu hakkında bilgi almak için gittiğim Buca Belediyemiz'de çalışan personelin  güler yüzü ve ilgisi, yapmış oldukları çalışmaları, etkinlikleri görmek, duymak en azından hissedebilmek mutluluk veriyor.

Belediyemizden huzurlu bir şekilde ayrılıp işimin yolunu tuttum.

Yol demiş iken koordinatörümüze yol ile ilgili aklıma takılanı sordum. Doğalgaz çalışmalarında yollar kazılıyor ve bir süre öylece bırakılıyor. Neden doğalgazcılar hem kazıyor hem de kazdığı yeri akabinde kapamıyor, düzenlemiyor dedim. Özer Bey doğalgazın yapmış olduğu çalışma sonrası boruların oturması bekleniyor 1-1,5 ay gibi bir süre tanınıyor sonra doğalgazın kendi ekibi yada anlaştıkları kurum tarafından kazmış oldukları yollar düzeltiliyormuş.

Özer Doğan Bey'e ve yardımcı olmaya çalaışan TİM personeline belediyemizde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..